Business Tech

ABC Data intra direct pe piata din Romania

ABC Data intra direct pe piata din Romania

Pentru primul an de activitate pe plan local, compania estimează poziționarea între primii 15 jucători din piața de profil, principalele avantaje ale ABC Data fiind gama largă de produse, serviciile de suport pentru vânzare, timpul scurt de livrare precum și politica de prețuri practicată.

În medie, compania are o cotă de 30% pe piețele pe care activează de mai mulți ani, respectiv Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Lituania, Letonia, Estonia, Ungaria. În momentul de față, ABC Data se concentrează pe dezvoltarea proiectelor din țările cu potențial ridicat, România și Germania. De altfel, compania a fost desemnată de cinci ori, în decursul ultimilor șase ani, Distribuitorul Anului în Europa Centrală şi de Est, titlu acordat de către cei mai mari producători din industria IT. Cea mai recentă nominalizare a fost acordată săptămâna trecută, în cadrul ediției din 2014 a DISTREE, cel mai mare eveniment dedicat canalelor de distribuție IT din zona EMEA.

Platforma B2B InterLink a fost dezvoltată de către ABC Data în urma unei experienţe de peste 15 ani în comerţul electronic, fiind disponibilă pe toate piețele în care este prezentă, în versiuni locale, adaptată cerinţelor şi practicilor de afaceri din fiecare ţară. În acest moment, peste 90% dintre comenzi sunt generate pe platforma InterLink, disponibilă pentru partenerii din România pe situl ABCData.com.ro.

De asemenea, partenerii mici și mijlocii ai ABC Data îşi pot dezvolta propriile sisteme de comerţ electronic pentru utilizatorii finali cu ajutorul modulelor dedicate din InterLink, iar partenerii de dimensiuni mari pot să integreze direct în propriile magazine online produse din portofoliul ABC Data.

ABC Data pune la dispoziția partenerilor locali, din toate segmentele de piață, respectiv integratorii IT, revânzătorii, magazinele care comercializează produse IT și electrocasnice, dar și lanțurile mari de magazine, un portofoliu de peste 36.000 de produse, de la peste 200 de producători internaționali, aflat în continuă creștere.

În 2010, compania a lansat propria marcă – Colorovo, portofoliul de produse fiind dezvoltat intensiv, iar în prezent include tablete şi accesorii pentru dispozitivele mobile, consumabile, echipamente de birou şi accesorii pentru calculatoare.

Tot din 2010, ABC Data este o companie publică, listată la Bursa de Valori din Varșovia, iar pentru anul trecut grupul estimează o cifră de afaceri de aproximativ 1,2 miliarde de euro.