Statele Unite sunt un fel de tărâm magic al industriei de jocuri. Aici este cea mai mare piață atunci când vine vorba de profituri, acțiuni și tot ce ține de studiourile și publisherii care ne aduc în librăriile virtuale titlurile favorite.
Activision (și mai nou Activision Blizzard) a continuat să trăiască visul american vreme de mulți ani, ocupând primul loc în topul celor mai bogate companii de gaming, însă franciza Call of Duty, motivul principal al acestui succes, a fost detronată de un nume la fel de popular.
Wall Street Journal ne spune că Roblox este compania proaspăt încoronată. Statisticile arată că Roblox valorează pe piață în acest moment 62 de miliarde de dolari, întrecându-i pe cei de la Activision Blizzard cu ale lor 52 de miliarde de dolari. Ce-i drept, în această industrie, numerele și profiturile se pot schimba foarte rapid, iar cei din urmă ar putea ajunge din nou cei dintâi. Dar până atunci, este interesant și amuzant de observat cum a reușit Roblox să fure cașcavalul de sub nasul rivalilor.
În ciuda controverselor și a jocurilor amânate, Activision Blizzard va reveni în cele din urmă în lumina reflectoarelor, însă cineva a hotărât că este rândul lui Roblox să fie vedeta de actualitate, având la activ 200 de milioane de utilizatori lunar.