Business Tech

eMAG tinteste o crestere accelerata a vanzarilor de peste 40%, in 2014

eMAG tinteste o crestere accelerata a vanzarilor de peste 40%, in 2014

eMAG a alocat un buget de investiții de 11,5 milioane de euro în 2014, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internațională și 3 milioane de euro pentru dezvoltarea și implementarea de tehnologii noi. Diferența este alocată dezvoltării angajaților, logistică și marketing de brand.

Piețele internaționale vor asigura 10% din vânzări

Compania este prezentă în România, Bulgaria și Ungaria și a ajuns la o bază de 36 de milioane de potențiali cumpărători. Pentru 2014, eMAG are ca principal obiectiv de business mărirea bazei de clienți, prin continuarea dezvoltării regionale. „Am învățat mult și am construit un brand puternic în ultimii ani. Prin extinderea internațională scalăm aceste cunoștințe, iar ritmul cu care ne dezvoltăm este accelerat. Spre exemplu, în Ungaria am ajuns în 3 luni la nivelul la care am ajuns în Bulgaria într-un an. Iar în Bulgaria am crescut într-un an cât în 4 ani la începutul eMAG în România, raportat la populație”, spune Iulian Stanciu.

Extinderea către noi categorii, precum fashion, food, sport, auto

Pentru 2014, alături de dezvoltarea regională, eMAG se va concentra și pe lansarea mai multor categorii de produse, precum fashion, sport, auto și food. eMAG oferă deja o gamă diversificată de produse, de la gadgeturi și electrocasnice, până la polițe RCA și produse pentru copii.

Pentru construirea expertizei pe noile categorii, eMAG are în plan și extinderea echipei, astfel că, până la finalul anului, aceasta va trece pragul de 1.000 de angajați. Compania investește 1 milion de euro în dezvoltarea și consolidarea echipei.

eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferențiate pe categorii de angajați, precum și cea mai mare Academie din mediul privat care va fi deschisă, din toamna acestui an, și angajaților din alte companii. Totodată, eMAG oferă singurul MBA specializat pe ecommerce din România cu profesori experimentați în business-ul internațional.