Lenovo e pe val. A anunţat un număr record de dispozitive vândute în acest trimestru (iulie-septembrie 2013) de 29 de milioane, adica patru dispozitive vândute pe secundă. Implementarea eficienta la nivel global a strategiei Protect and Attack, portofoliul inovator de produse şi un mix de venituri în creştere a determinat obţinerea acestor rezultate.
Pentru al doilea trimestru consecutiv, Lenovo a fost cel mai mare vendor de PC-uri din lume, cu cea mai mare cotă de piaţă trimestrială de până acum, de 17.7 procente, în creştere cu 2 puncte procentuale faţă de anul anterior. Poziţiile de lider în cinci dintre primele şapte pieţe de PC-uri, care acoperă un sfert din populaţia lumii, au susţinut această performanţă. Livrările de PC-uri Lenovo în al doilea trimestru fiscal au fost de 14.1 milioane de unităţi, ceea ce a reconfirmat statutul Lenovo de companie cu cea mai rapidă creştere în clasamentul primilor cinci producători de PC-uri. A fost de asemenea al 18-lea trimestru consecutiv în care Lenovo a depăşit performanţa industriei în ansamblu.
În al doilea trimestru fiscal, vânzările Lenovo de produse din segmentul Mobile Internet and Digital Home (MIDH – smartphone-uri, smart TV şi tablete) au reprezentat 15 procente din veniturile totale, aproape dublu faţă de nivelul de 8 procente de anul trecut şi cel de patru procente de acum doi ani, cu o profitabilitate în creştere constantă.
De fapt, Lenovo s-a plasat pe poziţia a doua la vânzările combinate de PC-uri şi tablete şi a fost al treilea furnizor global de Dispozitive Inteligente Conectate (PC-uri, smartphone-uri şi tablete) cu o creştere a livrărilor de 36 procente faţă de anul trecut. Livrările combinate de smartphone-uri şi tablete Lenovo le-au depăşit pe cele de PC-uri pentru al doilea trimestru la rând. Compania a continuat să fie de asemenea al patrulea furnizor de telefoane mobile din lume, cu o creştere a livrărilor de 78 procente faţă de anul anterior. Livrările în China au crescut cu 64 de procente faţă de anul anterior, iar Lenovo a atins un record al livrărilor globale de tablete, în număr de 2.3 milioane, de 4.2 ori mai mult decât în aceeaşi perioada a anului anterior, creştere determinată de vânzările în afara Chinei. Luate la un loc, aceste rezultate arată transformarea rapidă a Lenovo într-o companie PC Plus.
Profitul brut al companiei în al doilea trimestru fiscal a crescut cu 11 procente faţă de anul anterior, până la 1.27 miliarde USD, cu o marjă brută de 12.9 procent. Profiturile operaţionale au crescut cu 38 de procente până la 283 milioane USD. Câştigul de bază pe acţiune a fost de 2.12 cenţi USD. Rezervele nete de numerar erau în 30 septembrie 2013 de 2.6 miliarde USD. Consiliul director al Lenovo a declarat dividende de 6 cenţi HK per acţiune.