PayPal vrea să cumpere rețeaua de socializare Pinterest, potrivit unui raport recent Bloomberg. Gigantul american de comerț electronic a organizat deja întâlniri pentru a stabili condițiile acordului .
Bloomberg notează că, potrivit persoanelor implicate în tranzacție, PayPal și Pinterest au stabilit un preț potențial de 70 de dolari pe acțiune. Aceasta ar evalua rețeaua socială la aproximativ 39 de miliarde de dolari.
Dacă afacerea va fi finalizată, ar deveni una dintre cele mai mari din istoria modernă a Internetului. Și, tocmai, acest lucru își are deja efectul asupra acțiunilor companiei.
Potrivit CNBC, unitățile deținute de Pinterest Inc. s-au închis marți la 55,58 USD, dar miercuri dimineață au urcat cu aproximativ 11%. PayPal, la rândul său, a înregistrat o scădere de peste 3%.
Vestea care are în vedere un posibil acord între aceste companii este în plină evoluție, așa că Bloomberg oferă acum doar informații detaliate în terminalele sale profesionale.
PayPal și Pinterest
Cu puțin peste o lună în urmă, PayPal a cheltuit aproximativ 2,72 miliarde de dolari pentru a cumpăra platforma japoneză Paidy. Era un concurent direct al firmei americane.
Achiziția Pinterest ar permite PayPal să se implice în alte domenii care nu au nicio legătură cu plățile online.
Facebook, cea mai utilizată rețea socială din lume, are un sistem de plată integrat numit Pay. În plus, compania fondată de Mark Zuckerberg s-a aventurat în lumea criptomonedelor cu proiectul Libra.
PayPal, la rândul său, pariază și pe lumea criptomonedelor și depune eforturi pentru a-și transforma platforma într-un broker care permite oricărui utilizator să cumpere acțiuni.
Finanțele sunt esențiale în economia oamenilor, iar rețelele sociale sunt practic esențiale pentru comunicarea lor. Combinarea acestor soluții și crearea de noi propuneri pare a fi calea de urmat, cu argumentele pro și contra.
Pinterest, cu sediul în San Francisco, este o rețea socială pentru partajarea imaginilor și descoperirea de noi imagini bazate pe interese personale. Site-ul a fost creat în 2009 și are peste 478 de milioane de utilizatori activi în întreaga lume .