Reziliere Contract Digi – Pasii de urmat actualizati

Ai decis sa iti schimbi furnizorul DIGI de telefonie mobila, televiziune, sau internet? Daca da, atunci trebuie sa cunosti in primul rand ce spune legea despre rezilierea contractului, si apoi care sunt efectiv pasii pe care trebuie sa ii urmezi. In consecinta, hai sa vedem ce este de facut intr-o astfel de situatie.

Incetarea Contractului Digi

Contractul cu furnizorul DIGI poate fi incetat in trei moduri: prin acordul partilor, prin reziliere de catre RDS&RCS, si prin reziliere de catre beneficiar.
In cazul rezilierii de catre RDS&RCS, acest lucru poate fi facut in urmatoarele situatii:
-Atunci cand beneficiarul nu plateste abonamentul lunar, sau oricare alte servicii furnizate si daca este cazul, penalitatile de intarziere, in termen de 20 de zile din momentul in care termenul de plata a expirat, termen care este prevazut in contract;
-In situatia in care beneficiarul incalca una dintre obligatiile care sunt prevazute in conditiile generale sau in cele specifice, pe care contractul le detine, si nu se conformeaza in maxim doua zile notificarii trimise de RCS&RDS;
-Daca beneficiarul aduce un anumit prejudiciu in ceea ce priveste securitatea sistemului, sau incearca sa furnizeze sau sa obtina informatii fara caracter public, indiferent daca informatiile respective sunt din retelele RCS&RDS sau sunt ale altor retele interconectate cu o retea detinuta de compania RCS& RDS;
-In situatia in care, in momentul semnarii contractului, beneficiarul a prezentat informatii sau acte false, incomplete sau eronate, sau efectiv nu a informat compania in legatura cu modificarile aparute ulterior in ceea ce priveste actele sau informatiile prezentate, chiar si in privinta reprezentantilor legali;
-Atunci cand beneficiarul este dat in judecata pentru credite aferente;
-In cazul in care beneficiarul a ales un serviciu pe care furnizorul RCS&RDS nu are posibilitatea sa il furnizeze din lipsa de infrastructurii necesare la adresa la acre locuieste beneficiarul, sau daca furnizorul de servicii este efectiv in imposibilitate obiectiva de a mai furniza serviciul pe care beneficiarul l-a cerut si pentru care s-a incheiat contract;
-Atunci cand beneficiarul a comis o infractiune prin incalcarea uneia sau mai multor clauze contractuale care sunt prevazute in contract la sectiunea conditii generale;
-Daca serviciul pentru care s-a incheiat contract nu este utilizat exclusiv de beneficiar, sau in cazul in care orice serviciu al furnizorului face obiectul oricarei tranzactii, precum si atunci cand este utilizat in mod fraudulos un anumit serviciu.

In cazul in care contractul este reziliat din initiativa abonatului, acest lucru se poate face doar in urmatoarele conditii:
-In situatia in care pentru o perioada de timp de doua luni consecutive, se dovedeste ca serviciile pe care furnizorul RCS&RDS le ofera nu intrunesc cerintele legale. In consecinta, clientul are dreptul legal de a rezilia contractul cu privire la serviciul oferit de RCS&RDS care nu respecta cerintele reglementate.

Pasi Pentru Rezilierea Contractului

Beneficiarul poate solicita rezilierea contractului cu RCS&RDS intr-unul din punctele de lucru ale companiei care desfasoara operatiuni in zona rezilierii de contracte. Este nevoie ca acesta sa completeze o cerere tip, care se gaseste la reprezentantii companiei din punctele de prezenta, in orice zi din luna in curs, urmand ca rezilierea contractului sa se produca incepand cu data de 1 a lunii urmatoare.

In anumite cazuri, intrarea in vigoare a acestei cereri poate fi conditionata de achitarea sumelor restante. In consecinta, beneficiarul este obligat sa achite aceste sume restante, dar si serviciile care vor fi furnizate pana in momentul incetarii contractului. Daca beneficiarul a primit in custodie sau chirie anumite echipamente, atunci acesta are obligatia de a preda aceste echipamente pana cel tarziu la data de 7 a lunii urmatoare solicitarii rezilierii contractului. Pentru oricine este interesat sa afle mai multe informatii cu privire la acest aspect, site-ul oficial al RCS&RDS le sta la dispozitie, si in plus pot suna la Infoline 03 XX 400 414 (XX – prefixul judetului) sau 031 400 4414 pentru Bucuresti.

Despagubiri Incetare Contract Inainte de Termen

In cazul in care beneficiarul doreste reziliere contractului inainte de finalizarea termenului, expirarea duratei initiale, acesta se obliga sa achite companiei RCS & RDS potrivit dispozitiilor legale aplicabile, costul serviciilor de care a beneficiat cu titlu de promotie, precum si costul discount-urilor, reducerilor, sau subventiilor care au fost acordate in baza contractului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You May Like