Nu este foarte greu să-ți dai seama de succesul unui joc. Atunci când Capcom „a riscat” cu o nouă abordare a celebrei francize, Resivent Evil 7 s-a prezentat publicului în formatul unui survival horror din perspectiva first-person. Iar asta a făcut ca jocul să capete o nouă dimensiune.
Personal, RE7 mi se pare unul din cele mai bune, jocuri întreaga franciză, iar povestea bine închegată a fost un punct de plecare numai bun și pentru sequel-ul acestuia, adică Resident Evil: Village. Așadar, Capcom are cu ce se mândri.
Resident Evil 7 schimbă rețeta în ceva și mai terifiant
Într-un comunicat de presă, dezvoltatorul precizează că Resident Evil 7 a depășit un prag important. Jocul s-a vândut în peste 10 milioane de exemplare, iar asta nu se datorează strict elementelor incluse în joc. Din acest comunicat, aflăm că japonezii au venit cu niște strategii interesante în materie de marketing și setare a prețului.
Resident Evil 7 a fost listat dinadins pe Steam la oferte avantajoase cu diverse ocazii sau în anumite perioade ale anului de către Capcom. În plus, atunci când Village a fost lansat, studioul s-a folosit de această ocazie pentru a prezenta fanilor reduceri considerabile, dar s-au folosit și de sinergia celor două jocuri pentru a-i „îmbia” pe jucători, astfel încât au fost oferite și pachete care conțineau atât RE7, cât și Village.
Ultimul joc din serie s-a vândut și el ca pâinea caldă, iar acest succes a propulsat seria Resident Evil ca un întreg la peste 100 de milioane de jocuri vândute. Asta înseamnă o mulțime de bani pentru producător și mai multe sperieturi pentru gamerii din toată lumea.