Se pare că Apple intenționează să înceapă să pună capăt cerințelor de mască pentru clienții din unele dintre magazinele sale încă de vineri (prin Bloomberg).
Compania le-a spus angajaților despre schimbarea într-un memoriu intern joi, a raportat Bloomberg, spunând că decizia se bazează pe o scădere a cazurilor de coronavirus și o creștere a ratelor de vaccinare.
La fel ca multe companii cu mai multe locații, Apple și-a schimbat cerințele de mascare pentru clienți de mai multe ori de la începutul pandemiei de coronavirus anul trecut. În martie 2020, compania și-a închis majoritatea magazinelor sale de vânzare cu amănuntul pe măsură ce virusul s-a răspândit.
A început să redeschidă unele magazine din SUA în mai 2020, multe dintre ele oferind doar servicii la bord și nu permit clienților să intre.
Majoritatea magazinelor care au deschis clienților au efectuat verificări ale temperaturii și au cerut clienților și angajaților să poarte măști. Apple a început să-și redeschidă toate magazinele de vânzare cu amănuntul din SUA în martie 2021, deoarece vaccinurile au devenit mai disponibile pe scară largă și au ușurat cerințele de măști pentru clienți în iunie, pe măsură ce ratele de vaccinare au început să crească, doar pentru a le restabili în iulie, când cazurile de COVID-19 au crescut din nou.
Cel mai recent memoriu precizează că politica actualizată a măștilor se va aplica clienților de vânzare cu amănuntul din peste 100 din cele 270 de magazine Apple din SUA și va fi aceeași pentru clienții vaccinați și nevaccinati. Cerințele privind măștile pentru angajații Apple din retail vor rămâne totuși în vigoare și vor continua pentru clienții din zonele în care autoritățile locale necesită încă mascarea în interior. Compania a adăugat că va „continua să monitorizeze îndrumările locale și datele despre Covid” pe tot parcursul sezonului de sărbători care urmează și se va ajusta în funcție de condițiile, potrivit Bloomberg.