GoPro spune că cipurile globale și alte lipsuri ale lanțului de aprovizionare nu vor afecta vânzările sale de sărbători anul acesta, ceea ce înseamnă că compania de camere de acțiune este gata să încheie unul dintre cei mai buni ani din memoria recentă într-un mod puternic.
„În ciuda constrângerilor lanțului de aprovizionare care afectează multe industrii, am colaborat cu succes cu furnizorii noștri pentru a produce stocuri care să ne susțină așteptările privind veniturile pentru trimestrul al patrulea”, a spus CEO-ul Nick Woodman în timp ce discuta joi rezultatele financiare ale companiei din trimestrul trei. „GoPro.com și partenerii noștri de vânzare cu amănuntul vor fi stocate și pregătite pentru cumpărători în acest sezon de sărbători.”
Aceasta este o veste deosebit de bună pentru rezultatul final al GoPro, deoarece noul Hero10 Black se vinde incredibil de bine, în ciuda prețului mai mare de 499 USD. GoPro a declarat joi că 98% dintre cele aproximativ 800.000 de camere vândute în al treilea trimestru au fost la sau peste prețul de 300 USD – în creștere față de 83% în trimestrul al treilea din 2020. Prețul mediu de vânzare al camerelor în trimestrul a fost de 381 USD, în creștere. 25 la sută de la an la an.