Business

Serviciul de relatii cu clientii Akta

Serviciul de relatii cu clientii Akta

Akta reprezinta marca sub care opereaza Digital Cable Systems S.A., precum si Akta Telecom S.A.. Aceste doua companii furnizeaza servicii QuadPlay, servicii care sunt la cele mai inalte standarde.

Gama include atat televiziune prin cablu si internet, cat si telefonie mobila si fixa. De aceste servicii pot beneficia clientii rezidentiali si clientii business. Serviciile celor doua companii sunt oferite clientilor din peste 3.000 de localitati din nici mai mult nici mai putin de 35 de judete.

Performanta, seriozitatea, si responsabilitatea sunt principalele valori care definesc aceste doua companii. Iata ce anume trebuie sa stii despre serviciul de relatii cu clientii Akta, in cazul in care esti sau vei deveni in viitorul apropiat, clientul lor.

Metode de contact serviciu de relatii cu clientii Akta

Metodele de contact ale serviciului de relatii cu clientii acestei companii sunt variate. Asadar, fiecare client in parte are posibilitatea de a alege varianta care i se potriveste cel mai bine, sau care ii este cea mai la indemana. Iata care sunt acestea:

1. Apel telefonic

Apelul telefonic este cel mai probabil cea mai simpla solutie de a contacta departamentul de relatii cu clientii Akta. Daca ai o anumita problema si nu reusesti sub nici o forma sa ii dai de cap, atunci poti apela cu incredere numarul 0377 77 88 99, numar apelabil din absolut orice

retea.

In momentul in care vei suna, vei fi intampinat de un robot telefonic care te va instiinta in prima faza despre introducerea posturilor in grila de programe digitala Akta.

Multi vor spune ca aceasta informatie este neadecvata dat fiind contextul in care tu te afli si mai ales ca ai nevoie sa iti rezolvi problema si nicidecum sa asculti ofertele companiei.

Ei bine, acest mesaj de introducere este unul pe care foarte multe companii de acest gen il au, si in nici un caz doar Akta.

2. SMS

Daca iti doresti o solutie mai rapida pentru remedierea problemei tale, atunci ai si optiunea de a trimite SMS la numarul de telefon 0786 88 00 00. Prin acest SMS vei putea sa deschizi o sesizare catre companie.

Dezavantajul este acela ca exista anumite conditii, si anume: numarul tau de telefon trebuie sa fie inregistrat in baza de date Akta, si in plus este necesar sa treci in SMS si codul de client, pe care poate nu il ai la indemana in acel moment.

Mai mult decat atat, aceasta optiune poate fi folosita doar pentru problemele simple de nefunctionare cum ar fi internetul nefunctional, lipsa semnalului cablului TV, si lipsa tonului de la telefonul fix. Pentru probleme mai complexe ar trebui sa te orientezi catre o alta varianta de contact.

3. E-mail

Email-ul este o alta varianta pe care clientii Akta o au la indemana pentru a face sesizari sau plangeri. Adresa de e-mai disponibila pentru acestia este client@akta.ro.

4. Formular online

Si formularele online te pot ajuta sa remediezi problema cu care te confrunti.

5. Puncte de lucru

Daca locuiesti in apropierea unui punct de lucru Akta, atunci nu ar trebui sa eziti si sa mergi chiar la sediu pentru a face sesizarea dorita.

Cu aceasta optiune ai toate sansele sa rezolvi ce ai nevoie mult mai repede decat daca alegi oricare din variantele mentionate mai sus.

6. Facebook

Foarte multi dintre operatorii de telecomunicatii din Romania au aceasta optiune de sesizari si reclamatii, inclusiv Akta. De aceea, poti face acest lucru simplu si rapid ori de cate ori ai nevoie.

Timpul mediu de raspuns al companiei Akta la o sesizare pe Facebook este de aproximativ o ora, ceea ce nu este rau deloc.

Nu uita ca trebuie sa trimiti un mesaj privat si in nici un caz sa comentezi la o postare existenta.

Rezilierea contractului Akta

Daca ai deja un contract cu aceasta companie dar doresti sa il reziliezi, atunci va trebui sa suni la serviciul de relatii cu clientii, unde un consilier te va indruma catre unul dintre dealerii locali.

Informatii utile

Tinand cont de faptul ca majoritatea operatorilor de telecomunicatii din tara noastra intampina in permanenta tot felul de situatii neplacute, este foarte important sa stii cu exactitate care sunt metodele de contactare a serviciului de relatii cu clientii in cazul in care doresti sa faci o sesizare sau o reclamatie pentru serviciile Akta.

Astfel, problema cu care te confrunti va fi remediata cu succes in cel mai scurt timp posibil. Din pacate, asa cum spuneam mai devreme probleme apar indiferent daca vorbim de un operator de telecomunicatii destul de vechi pe piata, sau de unul nou. Prin urmare nici Akta nu rabat de la acest gen de situatie.

Chiar si asa, este esential ca atunci cand ai o anumita problema in ceea ce priveste serviciile oferite de aceasta companie, sa stii ce anume este de facut pentru a remedia intreaga situatie.

[saswp-reviews-form]