Tech Gaming

Xbox facilitează găsirea jocurilor accesibile în magazinele sale

Xbox facilitează găsirea jocurilor accesibile în magazinele sale

Xbox face mai ușoară găsirea informațiilor de accesibilitate pentru jocuri, potrivit unui anunț al companiei la Accessibility Showcase. Jocurile din magazinul Microsoft vor avea etichete de caracteristici de accesibilitate, astfel încât jucătorii cu dizabilități se pot asigura că jocurile au funcțiile de care au nevoie înainte de a le cumpăra sau descărca. Etichetele apar în magazin pentru membrii Xbox Accessibility Insiders League (XAIL) începând de astăzi și vor fi lansate în cele din urmă pentru toți utilizatorii Xbox.

Etichetele abordează o problemă exprimată în mod obișnuit de jucătorii cu dizabilități: adesea trebuie să își facă propriile cercetări pentru a afla ce jocuri pot juca. Listarea anumitor funcții în magazin consolidează informații care pot fi greu de depistat, mai ales dacă nu sunt disponibile pe site-urile dezvoltatorilor sau în recenzii. Editorii vor putea, de asemenea, să facă legături către informații suplimentare din magazin. În timp ce sistemul de etichete începe în Microsoft Store, Xbox spune că vor începe să apară și pe Xbox.com, aplicația Xbox pe computer și aplicațiile Xbox Game Pass în lunile următoare.

Captură de ecran a magazinului Microsoft, intitulată „Spot de accesibilitate”, care prezintă categorii pentru jocuri, gameplay, audio și caracteristici vizuale.
Un nou reflector în magazin pentru jocuri accesibile. Imagine: Xbox
Xbox spune că intenționează să adune feedback de la membrii XAIL în următoarea lună înainte de a extinde disponibilitatea etichetelor. O parte din reglarea fină a etichetelor implică determinarea unor seturi specifice de criterii pe care jocurile trebuie să le îndeplinească pentru a fi etichetate cu fiecare caracteristică – un joc cu subtitrări care nu pot fi redimensionate, de exemplu, nu ar atinge bara pentru eticheta cu opțiuni pentru subtitrare. Lista de etichete include 20 de funcții, cum ar fi meniurile de joc narate, remaparea intrărilor și jocul cu un singur stick, iar mai multe ar putea fi adăugate în viitor pe baza feedback-ului de la jucători.

„Considerăm acest lucru ca o oportunitate de a ridica puțin industria”, spune Anita Mortaloni, directorul de accesibilitate la Xbox, care speră că criteriile pentru etichete vor încuraja mai mulți dezvoltatori să construiască caracteristici robuste de accesibilitate în jocurile lor.

„Pe măsură ce continuăm această călătorie, din ce în ce mai multe titluri vor primi [etichetele] și sperăm că îi inspirăm pe dezvoltatori să se uite la aceste criterii și să-și proiecteze jocul având în vedere aceștia”, spune Mortaloni, „pentru că știu că odată ce publică, titlurile pot fi etichetate cu acestea pentru că au pus acea lucrare de la început. ”

LEGATE DE

Noile funcții de accesibilitate vin la Halo Infinite
Microsoft lansează un nou program pentru a vă ajuta să faceți jocuri mai accesibile
Există, de asemenea, o nouă secțiune „Accessibility Spotlight” în magazin, cu jocuri în diferite categorii pe baza caracteristicilor de accesibilitate pe care le au, cum ar fi audio sau vizual. Rezultatele căutării vor fi filtrabile în funcție de caracteristică în lunile următoare, potrivit Xbox.

Xbox a anunțat și alte câteva caracteristici despre care spune că vor fi lansate în curând:

Setări rapide, care permit utilizatorilor să activeze sau să dezactiveze funcțiile de accesibilitate fără a părăsi un joc sau o aplicație.
Filtre de culoare globale pe Xbox Series X | S, pentru persoanele cu daltonism pentru a personaliza modul în care sunt afișate culorile în jocuri, aplicații și meniuri.
Mod de noapte cu filtre reglabile și luminozitate, regulator și butonul de alimentare, opacitatea luminii și opțiuni de programare.
Un curs gratuit de fundamentare a accesibilității jocurilor pentru dezvoltatori lansat în Microsoft Learn la sfârșitul lunii octombrie.