Tableta Tech

1 din 5 cumpărători online au folosit tableta pentru a face cel putin o achiziţie online

1 din 5 cumpărători online au folosit tableta pentru a face cel putin o achiziţie online ianuarie 1, 2022Leave a comment
Cumparaturi-tableta

Astfel, aproape 1 din 5 cumpărători online (16,9%) au utilizat tableta pentru a face cel puţin o achiziţie online în ultimele 6 luni. Creşterea este spectaculoasă faţă de anul trecut când procentul acestora se ridica la 4,8%.

Avansul a fost determinat mai ales de faptul că tot mai mulţi români folosesc tablete, 35% dintre persoanele care fac cumpărături online deţinând un astfel de dispozitiv, în creştere de aproape trei ori faţă de anul trecut (13%).
Odată cu creşterea numărului de tablete a crescut semnificativ şi utilizarea lor pentru achiziţii online. Practic, în ultima jumătate de an, 29% dintre cumpărătorii online au folosit tableta pentru a se informa despre produse sau servicii, în creştere de la 10% anul trecut. În acelaşi timp, 21% dintre cei care fac achiziţii de pe internet au comparat online preţurile unor produse sau servicii, în creştere de la 7% anul trecut.

De asemenea, numărul de clienţi online care deţin smartphone-uri este şi el în creştere semnificativă, de la 44% în 2013 la 58% în 2014.

Însă, smartphone-urile sunt utilizate mai mult decât anul trecut în special pentru informare (42% anul acesta faţă de 35% în 2013), În schimb, În ceea ce priveşte compararea preţurilor sau achiziţii propriu zise, procentele nu sunt foarte diferite faţă de anul trecut.

Practic, în februarie anul acesta, în jur de 25,8% dintre cei care deţin un smartphone îl folosesc şi pentru a compara preţuri, la începutul lui 2013 procentul era de 21,4%.

Totodata, cei care deţin un smartphone şi îl utilizează pentru achiziţii ajung la un procent de 19,2%, faţă de 15,1% anul trecut.

Cea mai mare parte a celor care cumpără online utilizeaza laptopuri sau calculatoare desktop, 86% dintre cei care au făcut cel puţin o achiziţie online în ultimele 6 luni folosind aceste terminale.

Studiul a fost realizat utilizând panelul Daedalus Online, pe un eşantion de 930 persoane care au făcut cumpărături online în ultimele 6 luni. Eşantionul a fost cules în două valuri – în februarie 2013 şi februarie 2014. Eroarea de eşantionare este de +/-4%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.