În contextul în care Black Friday devine tot mai diluat, fiecare companie lansează propriul eveniment dedicat.
De mâine, Allview anunță lansarea Black Days, o nouă abordare a campaniilor clasice de Black Friday. Aceasta va avea loc în perioada 22 octombrie – 15 noiembrie 2021 și se va desfășura în mai multe etape. Ofertele vor fi adăugate în mai multe episoade, pe categorii de produse, iar pe lângă promoțiile ce includ cadouri garantate, compania a pregătit pentru următoarele etape ale campaniei reduceri de până la 60%.
Primul episod al campaniei dedicate ediției de Black Friday din acest an, vizează categoria de televizoare: pentru fiecare produs achiziționat, firma va oferi garantat un cadou.
Produsele vedetă ale acestui prim episod sunt modelele Allview QLED TV și noua serie de Smart TV-uri ePlay7100, ambele categorii fiind disponibile în trei variante de diagonală: 43, 50 și 65 inch. În această primă fază, clienții ce vor alege unul dintre aceste modele vor beneficia fie de un cadou, fie de cadou însoțit de discount.
Gama Allview QLED TV se remarcă prin panelurile cu tehnologia Quantum Dot ce ajută la redarea precisă a culorilor, detaliile adevărate ale vieții fiind expuse într-un mod real și cu un contrast ridicat; opțiunea Dolby Audio; integrarea sistemului de operare Android T ce aduce varietate de conținut și oferirea unei experiențe confortabile asigurată de Google Assistant; un design modern, elegant, dar și prețuri accesibile oricărui utilizator, ce permit democratizarea tehnologiei QLED.
Seria ePlay7100 iese în evidență prin integrarea tehnologiei Far Field Voice Control, ce aduce utilizatorilor o experiență complet nouă, mult mai confortabilă și rapidă: fără a mai atinge telecomanda, ci doar prin simpla voce și comanda „OK Google”, aceștia vor putea porni sau opri televizorul, accesa conținut media și divertisment, regla volumul, controla alte dispozitive interconectate cu TV-ul prin sistemul Google Home.
Noua serie ePlay7100 aduce un upgrade pe partea de imagine și sunet, prin integrarea tehnologiilor de top: Dolby Vision completată de Dolby Atmos, DTS Studio Sound, HDR 10+ și HLG.
Această primă etapă include și alte modele de televizoare Smart (modelele HD, Full HD, 4K) prevăzute cu sistem de operare Android TV și Google Assistant integrat, încadrate în noua clasă energetică E și care beneficiază de un consum redus de energie, dar și modele de televizoare clasice, care se diferențiază printr-un design modern fără margini, calitate superioară a imaginii și integrarea celor mai noi tehnologii și standarde.
Următoarele episoade ale campaniei dedicate ediției de Black Friday din acest an, vor include și celelalte categorii de produse din portofoliul companiei: smartphone-uri, laptopuri, tablete și smart device-uri, pentru care Allview a pregătit reduceri de până la 60%.
Flagship-ul acestui an, smartphone-ul Soul X8 PRO, va face și el parte din ediția acestui an. Acesta reprezintă primul model din portofoliul Allview cu sistem AI Penta Camera înglobat, care integrează un sistem ce permite controlul telefonului fără atingere, în limba română, cu ajutorul căștilor wireless Soul AV1 și AVI. V-am spus deja că l-am achiziționat pentru tata, care apreciază diagonala mare a ecranului, bateria încăpătoare și asistenul vocal în română. Iar căștile cu care a venit la pachet au ajuns la fiică-mea și pot spune că sunt surprinzător de performante.
Ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil, începând cu data de 22 octombrie, exclusiv online pe site-ul dedicat, www.allviewbf.ro. Pentru ediția din acest an, Allview a pregătit peste 5000 de produse în propria campanie. Din punct de vedere valoric, atât pentru campania individuală, cât și pentru cele desfășurate cu partenerii, compania brașoveană a pregătit produse în valoare de aproximativ 10 milioane de euro și reduceri totale de aproximativ 3 milioane de euro.