Facebook își extinde investițiile în materie de experiențe auditive și lansează o nouă destinație numită „Audio” ce poate fi accesată direct din aplicația mobilă, deocamdată doar în SUA.
Utilizatorii vor putea descoperi acolo toate formatele audio pe care le găzduiește Facebook, inclusiv podcasturi, room-uri Live Audio și clipuri cu un format foarte scurt. Compania susține și că alternativa sa la Clubhouse, Live Audio Rooms, va deveni disponibilă pe scară mai largă pentru utilizatorii globali, dar și că va începe chiar să testeze un nou produs numit Soundbites, un fel de TikTok pentru zona audio.
Compania susține că noua destinația îi va ajuta pe creatorii de conținut să-și găsească mai ușor emisiunile, în vreme ce utilizatorii Facebook vor putea identifica rapid conținutul audio al creatorilor favoriți, vor putea descoperi noi oameni pe care să-i urmărească și să acceseze conținutul pe care l-au salvat. La lansare, secțiunea Audio va include conținutul creatorilor pe care utilizatorul îi urmărește deja, dar și un set de recomandări personalizate și sugestii de clipuri populare pe platformă.
Facebook plusează și îmbunătățește și alte noi funcții din zona de audio. În primăvară, gigantul a lansat Live Audio Rooms, rivalul direct al Clubhouse, alături de o secțiune dedicată unui nou produs audio cu format scurt, numită Soundbites – la care au adăugat și suportul pentru podcasturi.
Acum, Facebook spune că Live Audio Rooms va ajunge la și mai mulți oameni, inclusiv la creatori celebri de conținut. Mai mult, compania a lansat funcționalitatea pe Android și posibilitatea de a asculta Live Audio pe desktop – fapt care face funcționalitatea mai accesibilă și pentru alte piețe.
Facebook arată că lucrează continuu la extinderea experiențelor audio și la instrumente care să-i ajute să le ducă spre cât mai mulți oameni.