SCOP Computers, una dintre cele mai mari companii de distributie IT din Romania, alaturi de furnizori de renume din domeniul IT&C, a lansat programul SCOP Technology Partner Network in cadrul evenimentului SCOP Technology Partner Day organizat la Hotel Hilton din Bucuresti
In programul SCOP Technology Partner Network participa alaturi de SCOP Computers: Microsoft, HP, IBM, APC by Schneider Electric, CA Technologies si VASCO. Programul reprezinta o oportunitate pentru partenerii ce doresc sa devina furnizori de solutii cu valoare adaugata in ceea ce priveste tehnologii de cloud computing, management si virtualizare, identity si security, unified communications, solutii de servere, storage, putere, autentificare, back up si disaster recovery.
Lansam un program la care sunt invitati sa participe toti partenerii nostri care isi propun sa se dezvolte in zona furnizarii de servicii calificate adresate clientilor lor. Programul faciliteaza accesul partenerilor la resurse pre- si post-vanzare, dar si financiare. Urmarim dezvoltarea competentelor care sa asigure utilizarea eficienta a resurselor IT propuse clientilor finali. a afirmat Horia Chitu, Director Executiv, SCOP Computers.
Expunerile sustinute de specialisti in domeniu, au facut referire la solutiile presupuse de acest program. Necesitatea, aplicabilitatea, provocarile si oportunitatile oferite pentru probleme legate de virtualizare si cum se pot obtine rezultate mai bune folosind aceasta tehnica, instrumente de productivitate in cloud, servicii online oferite de Microsoft si cum satisfac acestea consideratiile cheie ale clientilor atunci cand fac investitii in IT, au fost supuse pe rand atentiei audientei.
Nu au lipsit din program nici informatii despre tehnologii de cloud computing – un factor important al progresului tehnologic, despre generatiile de data center construite pe baza infrastructurilor convergente sau despre necesitatea unor solutii integrate de infrastructura pentru camere de servere si centre de date mici.
SCOP Technology Partner Day isi propune sa raspunda deschis si concret tuturor intrebarilor venite din partea distribuitorilor, ca urmare a feedback-ului primit de la clientul final.
Evenimentul din Bucuresti (29 martie 2011) a fost primul din cadrul unui roadshow ce include si orasele: Iasi (5 aprilie 2011), Galati (7 aprilie 2011), Cluj (12 aprilie 2011), Sibiu (14 aprilie 2011) si Timisoara (27 aprilie 2011).