Diverse

Cum sa promovezi un site cu campanii Google Ads si campanii Facebook Ads?

Cum sa promovezi un site cu campanii Google Ads si campanii Facebook Ads?

Pentru mulți retaileri digitali existenți, dar și pentru cei care își modelează afacerile online la un mediu de comerț electronic, Facebook Ads și Google Ads sunt două platforme de neegalat pentru a genera trafic și pentru a orienta clienți către website-ul tău.

Te întrebi probabil dacă reclamele Facebook sunt mai bune decât reclamele Google?

Fiecare dintre platforme are propriile avantaje și puncta slabe. Nu e nevoie să îți faci griji, nici măcar nu trebuie să alegi una dintre ele.

Campanii Google Ads și campaniile de Facebook Ads pot fi folosite împreună în abordarea mai largă de comerț electronic.

Să vedem așadar trei strategii diferite pe care le-ai putea aplica afacerii tale.

Construiește renumele mărcii prin intermediul reclamelor plătite pe rețelele sociale:

În acest caz, folosirea Facebook ca instrument de promovare cu reclame plătite  este de un real folos.

Toată lumea a auzit deja de campanii Facebook, mai precis la utilizarea platformelor de social media pentru a-ți afișa reclamele plătite.

Anunțurile plătite, pe rețelele sociale, sunt o modalitate fantastică de a crește gradul de cunoaștere a mărcii, în special folosind funcția demografică a Facebook cea despre „Segmente asemănătoare”.

Utilizarea acestui instrument, împreună cu bogăția de date  existentă despre utilizatorii platformei Facebook, îți permite să vizezi clienții existenți și potențiali.

Cercetările specialiștilor arată că majoritatea campaniilor plătite Facebook Ads au generat o creștere cu 34% a interogărilor de căutare a mărcii pe Google.

Nu este neobișnuit ca utilizatorii expuși la anunțul tău pe Facebook să treacă pe Google pentru a căuta brandul companiei tale, generând trafic organic și economisind bani pe care i-ai fi dat pentru clicuri plătite.

În plus, poți face remarketing către utilizator după ce acesta a vizitat și a interacționat cu site-ul tău.

E cunoscut faptul că alegerea  numelui mărcii ca și cuvânt cheie în campaniile PPC dă rezultate.

Această strategie este o modalitate excelentă de a capta interesul publicului prin expunerea mărcii, cu campanii Google Ads ulterioare, pentru a le muta prin canalul de vânzări.

Utilizează datele Google Ads pentru a-ți viza publicul de pe Facebook:

Google Analytics oferă informații despre datele demografice, vizând și interacționând cu anunțurile Google Shopping,  completând cu finalizarea unor vânzări pe site-ul tău. Aceste date nu sunt doar importante în gestionarea Google Shopping, dar pot fi și reutilizate pentru direcționarea către publicul tău pe Facebook Ads.

Următoarele tipuri de date te pot ajuta să îți ajustezi strategia media plătită:

  • Gen
  • Venitul gospodăriei
  • Momentul engagementului
  • Segmente de public pentru remarketing

Direcționarea consumatorilor care au interacționat deja cu site-ul tău web, precum și „Segmente de public asemănătoare” îți permit să afișezi reclamele celor mai relevanți utilizatori, chiar și atunci când aceștia nu îți caută în mod specific  marca.

Găsește audiențe similare pe Facebook pentru a stimula ambele platforme:

Desigur, aceeași tehnică funcționează în direcția inversă, folosind funcția Facebook Lookalike Audiences.

Pentru a viza clienți potențiali similari, cea mai bună acțiune poate fi să folosești datele clientului tău ideal, ca bază pentru publicul Lookalike Audiences. Poți utiliza aceleași date din Lookalike Audiences, generată de Facebook pe Google pentru a crea un public țintă mai larg pentru marketingul de căutare plătit.

Cu această gamă variată și extinsă de informații, anunțurile talepot ajunge la un public mai mare și mai relevant atât pe Facebook, cât și pe Google Shopping.

Prin combinarea celor două platforme, îți puteți consolida campaniile de remarketing și poți crește expunerea și gradul de conștientizare a mărcii, precum și traficul către produsele tale pe Google.

Pentru a rezuma, Google Ads și reclamele Facebook Ads pot fi folosite în tandem și interschimbabil pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii și ratele de click.

Cel mai bine este să structurezi o strategie de marketing online, ținând cont de intențiile de cumpărare diferite ale utilizatorilor fiecărei platforme.

În acest sens, te poate ajuta o colaborare cu o agenție de marketing online, cum este agentia re7consulting.ro din București, care te poate sprijini în realizarea corectă și rapidă a obiectivelor tale.