Conform unui sondaj realizat de ChangeWave Research pe un eşantion de 2812 americani, interesul pentru achziţionarea unui notebook a crescut cu 2 procente faţă de luna trecută. Analiştii atribuie acest fapt noului Macbook Air.
Noile Macbook Air de 11.6 inch şi Macbook Air de 13.3 inch, lansate la sfârşitul lunii octombrie, ar fi factorii principal care au determinat creşterea interesului pentru notebook-uri în această lună la nivelul consumatorilor americani. Cel puţin asta indică un nou sondaj realizat de ChangeWave Research pe un eşantion de 2812 americani. Dintre aceştia, 10% şi-au declarat intenţia de a achiziţiona un laptop în următoarele 90 de zile. Cifra este cu 2 unităţi mai mare decât luna trecută şi, mai mult decât atât, a reuşit să egaleze cele mai mari niveluri înregistrate de sondajele ChangeWave Research în ultimii trei ani privind acest subiect. Dintre cei care vor să îşi achiziţioneze un notebook, 36% îşi doresc un Macbook. Procentul a crescut cu 11 puncte faţă de luna octombrie, iar analiştii atribuie acest lucru noilor modele Macbook Air lansate pe 20 octombrie.
Alte rezultate ale sondajului realizat de ChangeWave Research vizează iPad-ul celor de la Apple. Astfel, 9% dintre respondenţi vor să îşi cumpere tablet PC-ul în următoarele 90 de zile. De altfel, dispozitivul se află pe locul doi din punctul de vedere al popularităţii, la egalitate cu televizoarele LCD. Primul loc este ocupat de camerele foto digitale, dorite de 12% dintre consumatori, în timp ce pe locul trei se situează, tot la egalitate, iPod-urile şi Blu-Ray players.