Tech Diverse

NVIDIA a lansat DLSS 2.3 și o tehnologie de Image Scaling îmbunătățită

NVIDIA a lansat DLSS 2.3 și o tehnologie de Image Scaling îmbunătățită

NVIDIA a lansat un nou driver video și alături de acesta debutează și DLSS 2.3, alături de o tehnologie de Image Scaling îmbunătățită. Noua versiune de DLSS este deja inclusă în peste 15 jocuri (printre care Cyberpunk 2077 și DOOM Eternal) și oferă un boost de performanță și mai mare, cu un impact mult mai mic asupra calității imaginii.

Pe lângă aceste noutăți, NVIDIA a lansat și ICAT. Aceasta este o unealtă care îți permite să analizezi imagini din jocuri la diferite preset-uri grafice și să evidențiezi diferențele dintre acestea.

NVIDIA DLSS continuă să învețe și să se îmbunătățească

Fiind o tehnologie bazată pe inteligență artificială, NVIDIA DLSS 2.3 este cea mai bună versiune a sa de până acum. Se folosește mai inteligent de vectorii de mișcare, astfel îmbunătățește detaliile obiectelor aflate în mișcare, reconstrucția particulelor, efectul de ghosting și stabilitatea temporală.

Jocurile care oferă suport pentru DLSS 2.3 sunt următoarele:

  • Baldur’s Gate 3
  • Bright Memory: Infinite
  • Cyberpunk 2077
  • Crysis 2 Remastered
  • Crysis 3 Remastered
  • Deathloop
  • DOOM Eternal
  • Farming Simulator 22
  • Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition
  • Jurassic World Evolution 2
  • Marvel’s Guardians of the Galaxy
  • Rise of the Tomb Raider
  • Shadow of the Tomb Raider
  • Sword & Fairy 7

Tehnologia Spatial Upscaling este disponibilă pentru toți gamerii

De mai bine de doi ani, driverele NVIDIA conțin o tehnologie care controlează scalarea imaginilor. Aceasta poate fi găsită în Control Panel-ul driverului și oferă modificarea setărilor de sharpness și upscaling pentru toate jocurile, fără a fi nevoie de integrare din partea dezvoltatorului. Noua actualizare de driver video aduce tehnolgia aceasta în GeForce Experience și o face mult mai ușor de controlat.

Noul algoritm folosește un filtru 6-tap, alături de alte patru filtre de scalare dimensională adaptivă pentru a îmbunătăți performanța. Face sharpening și scaleaza într-o singură trecere, deci este foarte eficient. Iar dacă ești un dezvoltator de jocuri care vrea să includă această tehnologie într-un proiect, NVIDIA a lansat-o „la liber” pe GitHub.

NVIDIA Image Comparison & Analysis Tool (ICAT) îți permite să observi diferențele dintre setările grafice

Ai fost vreodată curios să vezi diferența dintre preset-urile Ultra și Medium dintr-un joc? Dar să observi impactul pe care tehnologiile precum DLSS îl au în jocuri? Cu noua unealtă ICAT de la NVIDIA vei putea să faci asta fără să-ți bați foarte mult capul. Setezi jocul așa cum dorești, înregistrezi până la patru secvențe identice și le arunci în interfața aplicației. De aici poți compara imaginile cu ajutorul unor slidere pentru a observa diferențele în timp real.

NVIDIA ICAT Deathloop