Peste 300.000 de clienți, mai mult de 500.000 de comenzi onorate și cel putin 1.000.000 de produse vândute. Iată bilanțul de 12 ani al magazinului online Oktal.ro, membru fondator al Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO) și unul din cei mai longevivi furnizori de pe piața IT din România. Numărătoarea continuă.
Oktal.ro este unul dintre cele mai vechi magazine online din România. Cei care obișnuiesc să-și comande online produse IT cunosc magazinul online Oktal.ro încă din anii ’90, când acesta se numara printre pionierii comerțului online din țară. Poate că nu au cele mai mari rezultate și nici nu este cel mai mare magazin online din România, dar sigur este unul dintre cele mai de încredere, altel n-ar fi rezistat.
După 12 de la prima comandă, Oktal.ro se află în top 5 magazine online în România, asta după o părere personală. Pe rafturile virtuale găsim laptopuri, tablete, televizoare, aparate foto, sisteme de navigație GPS, media playere, calculatoare, monitoare, imprimante, software, produse de rețelistică și electrocasnice. Toate produsele aparțin unor de branduri prestigioase, precum HP, Dell, Toshiba, Acer Asus, Lenovo, MSI, Intel, Microsoft, Canon, Samsung, LG și lista este mult mai lungă.
Pentru cei care nu se pricep la tehnologie, Oktal.ro oferă un sprijin prin intermediul unui configurator – o funcție cu mai multe filtre de selecție ce permite crearea de configurații personalizate și listează produsele necesare pentru completarea suitei IT. De asemenea, pentru a se asigura că produsele pe care dorește să le achizitioneze sunt compatibile cu celelalte componente din sistem, clientul poate apela la serviciile gratuite de consultanță și asistență online și telefonică.
În cei 12 ani de activitate, magazinul și-a fidelizat clienții prin promptitudine și atitudinea proactivă față de clienți în serviciile post-vânzare, sintetizate prin cele trei avantaje OKTAL: 1. transport gratuit; 2. laptop-urile și netbook-urile pot fi returnate nu doar în 10 zile de la achiziție, cum prevede legea, ci în 30 de zile, fără să i se solicite clientului penalități sau explicații; 3. e-service – cea mai comoda metodă de rezolvare a eventualelor defecțiuni survenite în perioada de garanție: prin curier, fără costuri și timp pierdut pentru client.
Magazinul online are în palmares mai multe lansări în premieră pe piața din România. Astfel, în februarie 2010, clienții Oktal au făcut cunoștință cu HDX BD-1, cel mai performant Media Center Full HD, produs de HD Digitech, în mai 2010 – HDX Bone, cel mai mic Media Player Full HD, cu sistem de operare Android, iar in februarie 2011 a lansat Lenovo IdeaPad U260, primul laptop ultra-portabil din lume cu o diagonala a ecranului de 12,5 inch.
Nu rămâne decât să-i urăm “La mulți ani” și la cât mai multe vânzări și lansări în exclusivitate.