Afacerile online ajung să fie în prezent un subiect extrem de dezbătut atât în presa de specialitate cât și în cadrul evenimentelor din ultimii ani, unde tot felul de speakeri au comentat, dezbătut și vorbit despre ceea ce înseamnă e-commerce, vânzări online și profit. Partea frumoasă a acestui tip de dezbatere se rezumă de cele mai multe ori la pasiunea fiecărui om vis-a-vis de tipul de tipul de business pe care-l administrează. Trecând în plan secund etapa cifrelor pentru fiecare business în parte, unde cel mai adesea un audit ajunge să joace rolul cheie atunci când ne referim la performanțe, pasiunea ajunge și ea să aibă un rol cheie, mai ales atunci când vorbim despre un produs văzut de mulți ca un obiect de artă – în special de elvețieni – și anume ceasurile. Strategia business-urilor ce vizează această nișă, ajunge să fie extrem de diversificată și variată, mai ales când spre vânzare sunt lansate branduri cu renume, în care calitatea și punctualitatea joacă rolul esențial al valorilor exprimate de către brand.
În cazul de față Helvetia ceasuri Tissot, reprezintă un reper în ceea ce privește vânzările de ceasuri. Atât în zona clasică de vânzări (și anume în magazine) cât și în partea de e-commerce, zonă extrem de bine dezvoltată mai ales în Europa de Est.
Calitatea produselor, încrederea în vânzători dar și varietatea produselor sunt elemente fundamentale atunci când vine vorba de comerțul online, indiferent de natura business-urilor. În cazul ceasurilor, Helvetia ceasuri Tissot, pentru cunoscători înseamnă, mai mult decât o simplă căutare în motoarele de căutare disponibile online. Solicitările de ceasuri de calitate, ajunge să reprezinte un fenomen important, demn de luat în calcul bazat pe pasiunea clienților, respectiv a cumpărătorilor fideli.
Tissot înseamnă pentru cunoscători mai mult decât o dorință în achiziția unui ceas. Zona de comerț online încearcă să satisfacă înainte de toate nevoia oricărei persoane în ceea ce privește pofta de consum. Prețul nu reprezintă decât un indicator pe care doar anumite persoane ajung să îl ia în calcul, însă atunci când vorbim de ceasuri, ajungem să vorbim și de persoane pasionate de timp, design și stil. Pentru că până la urmă indiferent de cum va evolua tehnologia, indiferent de cum vor arăta smartwach-ul și smartphone-ul, ceasul rămâne un reper în ceea ce privește eleganța, stilul și de ce nu, punctualitatea!
Tissot înseamnă pentru cunoscători mai mult decât o dorință în achiziția unui ceas. Zona de comerț online încearcă să satisfacă înainte de toate nevoia oricărei persoane în ceea ce privește pofta de consum. Prețul nu reprezintă decât un indicator pe care doar anumite persoane ajung să îl ia în calcul, însă atunci când vorbim de ceasuri, ajungem să vorbim și de persoane pasionate de timp, design și stil. Pentru că până la urmă indiferent de cum va evolua tehnologia, indiferent de cum vor arăta smartwach-ul și smartphone-ul, ceasul rămâne un reper în ceea ce privește eleganța, stilul și de ce nu, punctualitatea!
Și pentru că tot am ajuns să vorbim despre tehnologie și zona de e-commerce ar fi păcat să nu salutăm și progresul pe care tot mai multe platforme l-au făcut în acest sens. Indicatori precum termenul de livrare, prezența produselor în stoc cât și diversificarea de modele a produselor stau la baza îmbunătățirii platformelor de e-commerce care au ajuns să fie adevărate magazine virtuale, deservind astfel nevoile clienților din toate domeniile.
Întorcându-ne la discuția despre ceasuri, remarc și nu doar de Black Friday – evenimentul real din luna noiembrie – că segmentul vânzării de ceasuri a crescut simțitor în ultima perioadă, lucru pe care pe mine personal mă bucură destul de mult. Atât sellerii cât și cumpărătorii au ajuns să își îmbogățească cultura în ceea ce privește ceasurile. Respectarea trendurilor și aducerea unor modele mereu noi reprezintă elemente aparent obligatorii în ecommerce-ul cu ceasuri din anul 2021. Tissot pare să țină pasul cu competitorii săi venind în zona de e-commerce cu o gamă variată de produse la o gamă la fel de variată de prețuri – personal consider că poți alege cu ușurință unul dintre modele fără a sta foarte mult pe gânduri.
În decursul timpului mi-a fost dat nu doar o dată să mă implic în strategii de e-commerce care vizau anumiți KPI și obiective. Am lucrat alături de oameni extrem de pasionați de business-urile lor care au încercat să-mi explice cât mai detaliat felul în care văd ei lucrurile, uimindu-mă de felul exponențial în care prezintă detalii, caracteristici și idei. Mereu am crezut în faptul că vis a vis de e-commerce, automatizarea proceselor va schimba mult mecanismele dar si flow-ul din următorii ani, ajutând proprietarul să fie și mai aproape de propriul business.
Unii ar spune pe de altă parte că se vorbește prea puțin despre consumator și prea mult despre produs. În unele situații aș tinde să cred că este adevărat însă indiferent de proiectele în care am fost implicat, pasiunea oamenilor cu care am discutat a ieșit destul de repede în evidență, fie că vorbim de ceasuri, turism, HORECA, fotografie ori mai știu eu ce alte hobby-uri.
Închei prin a spune din nou chiar dacă ajung să mă repet că e-commerce-ul este despre ceea ce ne place cu adevărat. Acolo unde punem pasiune în ceea ce facem cu siguranță lucrurile se vor mișca (aș îndrăzni să spun eu că destul de repede). Da, munca și pasiunea se contopesc destul de bine într-un ciclu al performanțelor și desigur chiar și al profitului. Helvetia ceasuri Tissot este un brand de urmărit după părerea mea, atât pentru a vedea felul în care evoluează lucrurile cât și pentru a te inspira în propriile acțiuni. De cele mai multe ori, modelele sunt cele care ajung să te inspire cel mai mult în propriile acțiuni, oferindu-ți practic doza necesară de inspirație pentru a aduce valoare adăugată unui business sau pur și simplu unui proiect în care te implici.