Programul de pregătire antreprenorială School for Startups (S4S), dezvoltat în România de Fundația Post-Privatizare şi-a prezintat în octombrie planurile pentru anul 2012 prin intermediul mentorilor și al reprezentanților Fundației.
Începând cu anul 2012, School for Startups România îşi propune să devină cea mai mare comunitate de antreprenori din Europa de Sud-Est, motiv pentru care Timişoara a fost aleasă drept nou centru pentru desfăşurarea cursurilor, alături de Bucureşti şi Cluj, extinzând astfel numărul participanților, în total pentru cele trei oraşe, la 700.
Prin experienţa şi cunoştinţele vaste din domeniu, cei doi mentori ai School for Startups România, Doug Richard, angel investor şi antreprenor de succes, care a pus bazele a 7 companii şi Marius Ghenea, investitor celebru, susţinător al inovaţiei şi al antreprenoriatului, oferă consultanţă de business pe tot parcursul programului şi îi susţin pe participanţi în demersul acestora către crearea unei afaceri de succes.
În cadrul S4S participații vor beneficia, printre altele, de 4 sesiuni de training intensiv, acces la o platformă internă unde vor beneficia de suport din partea mentorilor și acces gratuit, tot prin intermediul website-ului, la LivePlan, o platformă care îi va ajuta să își scrie planurile de afaceri, video-uri speciale „how to”, discuții directe cu Doug Richard în care acesta va răspunde personal intrebărilor participanților, acces la o biblioteca virtuală cu mii de articole, eseuri și sesiuni de pregătire cu experți internaționali în marketing online și social media cum ar fi Andrew Davis, Dan Sodergren, Alexandra Samuel.
Participanții vor avea și o serie de beneficii din partea partenerilor S4S, precum Google, care va oferi consultanță în folosirea Google Adwords si cupoane cadou participanților, reducere de 25% la programele unde FPP este partener (TedxBucharest și How to Web), cât și accesul la un împrumut pentru antreprenorii care doresc să urmeze cursurile programului oferit de Banca Transilvania. La finalul școlii vor avea loc întâlniri cu investitorii din România și din străinatate, în cadrul cărora participanții își vor putea prezenta ideile sau afacerile deja existente. De asemenea, antreprenorii și afacerile lor vor fi promovați în cadrul campaniilor de comunicare desfășurate de School for Startups.
S4S se desfăşoară pe durata unui an, timp în care participanţii vor primi instruire specializată privind problemele fundamentale ale unei companii. Metoda de lucru abordată este unică deoarece nu există cursuri teoretice, fiecare participant lucrând încă din prima zi la propriul proiect. În program sunt abordate toate aspectele ce privesc construirea unei afaceri, începând de la lansarea acesteia până la găsirea investitorilor, proiectarea de produse şi servicii, strategii eficiente de marketing şi construirea unor echipe solide de lucru.