Social Media

Telekom Contact, deranjamente şi relații cu clienții

Telekom Contact, deranjamente şi relații cu clienții

Acesta este un serviciu de relații cu clienții unde pot fi depuse sesizări, dar pot fi anunţate deranjamente și multe alte informații în diferite moduri.

În anul 2020 s-a discutat despre vinderea companiei Telekom România către Orange și Digi. Serviciile sunt de calitate proastă în comparație cu Digi, Orange sau Vodafone despre care se poate spune că deja au introdus reţeaua 5G, dorind extinderea ei în toată ţara.

Pentru a contacta Telekom România există mai multe modalități, atât online cât și offline. In acest articol vor fi prezentate ambele modalităţi.

Contactarea Telekom offline

  1. Apelare telefonică: cei care sunt în rețeaua de telecomunicații Telekom România, pot contacta serviciul de relații cu clienții la numărul 1234. Apelul la acest număr este gratuity. De asemenea se poate suna şi la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234. La început va răspunde un robot, iar pentru a intra în legătură cu un operator trebuie urmaţi paşii corespunzători soluţionării problemei.
  2. Apelul Premium la numărul 0903904903** este pentru cei care doresc să fie preluaţi imediat de un operator Telekom fără a mai aştepta. Apelul premium poate fi tastat și 0767626464 pentru serviciile de romaing., dar costul este destul de ridicat.
  3. Sezisari prin fax sau poștă: cei ce doresc să contacteze Telekom prin poștă sau fax, numărul de fax pentru sesizări este +40219255, iar adresa la care se poate trimite o solicitare, în format offline la adresa din București.
  4. Magazine Telekom: Magazinele se află în aproape toate orașele mari. Este cea mai bună soluţie de contactare a unui operator în modul offline.

Contactarea Telekom online

  1. Prin e-mail se pot trimite mesaje printr-un formular de contactat aflat pe site-ul oficial. Răspunsul se va primi pe e-mail sau, în alte cazuri, telefonic. Răspunsul se oferă prin mail, sau în alte cazuri, telefonic.
  2. Pagina de Facebook este una dintre cele mai rapide modalităţi de a primi un răspuns la solicitarea adresată. Din comentarii se poate observa că acest site are cel mai mare hate din România.

Din ce în ce mai mulţi clienţi sunt nemulţumiţi de serviciile Telekom. Digi şi UPC sunt cei mai căutaţi la ora actuală datorită internetului prin fibră optică.

focus-sat
Postarea Anterioara

Digi
Postarea Urmatoare