Sună bine, nu? Garanţia “Orice ar fi” este o iniţiativă extrem de interesantă a celor de la Toshiba, implementată în Bulgaria, Croaţia, Cipru, Grecia, Israel, Malta, România, Serbia şi Slovenia. Este o garanţie gratuită, pe lângă cea standard, disponibilă pentru toate laptop-urile Toshiba achiziţionate legal. Pentru a beneficia de ea, clientul trebuie să îşi înregistreze noul laptop pentru garanţia standard de la Toshiba şi pentru garanţia “Orice ar fi” în 7 zile de la achiziţionare, pe site-ul oficial al campaniei. Evident, trebuie să fie de acord şi cu termenii şi condiţiile campaniei.
Garanţia “Orice ar fi” acoperă, conform Toshiba, următoarele patru puncte:
Garanţia mulţumirii – Clientul poate utiliza produsul pentru diverse activităţi însă, dacă nu este complet mulţumit de laptopul achiziţionat, îl poate returna în termen de două săptămâni de la data achiziţionării. Orice ar fi.
Acoperire în caz de deteriorare accidentală – Toshiba va înlocui sau va repara laptopul dacă acesta a fost deteriorat accidental în primul an de la data achiziţionării. Orice ar fi.
Acoperire în caz de furt – Toshiba oferă clienţilor un laptop identic sau unul echivalent în cazul în care laptopul original a fost furat în primul an de la data achiziţionării. Orice ar fi.
Protecţie unică împotriva şomajului – Clienţii care cumpără un laptop Toshiba vor putea să solicite rambursarea banilor în cazul în care îşi pierd locul de muncă în termen de un an de la achiziţionarea laptopului, Toshiba permiţându-le, prin această ofertă, să păstreze modelul achiziţionat. Orice ar fi.
Mai multe detalii găsiţi pe blog-ul special dedicat campaniei.