Social Media

Travel Insights de la Google – un instrument indispensabil în industria turismului

Travel Insights de la Google – un instrument indispensabil în industria turismului

Google va transforma turismul global prin lansarea proiectului Travel Insights with Google.

Este vorba despre un portal cu diverse instrumente care poate furniza date locale, care poate ajuta industria turismului și care să poată lua decizii argumentate.

Unul din aceste instrumente este Destination Insights. Acesta poate oferi informații despre destinațiile pe care oamenii le caută, dar și date despre zonele unde există persoane interesate să călătorească într-o anumită ţară.

Zilnic, oamenii din lumea întreagă caută pe Google informații legate de călătorii și vacanțe. Toate aceste căutări pot ajuta afacerile pentru a intra în contact cu clienții. Căutările pe Google reprezintă un mesaj clar: oamenii sunt nerăbdători să călătorească și îşi doresc să o facă în siguranță.

In perioada pandemiei, conform statisticilor, numărul de turiști sosiţi în Europa a scăzut cu aproximativ 70% față de anul anterior.

Experții au precizat că turismul la nivel global își va reveni, dar de-abia în următorii patru ani.