Social Media Tech

Twitter vă va permite acum să plătiți pentru a anula tweet-urile și pentru a citi știri fără reclame din SUA

Twitter vă va permite acum să plătiți pentru a anula tweet-urile și pentru a citi știri fără reclame din SUA noiembrie 10, 2021
Twitter-blue

Twitter Blue, serviciul de abonament al companiei, adaugă noi funcții în timp ce se extinde în noi țări și platforme. Serviciul a fost lansat pentru prima dată în iunie în Canada și Australia pe iOS, dar începând de marți, Twitter Blue va fi disponibil în SUA și Noua Zeelandă și pe Android și pe web.

Poate cea mai utilă caracteristică Twitter Blue este un buton de anulare, care vă permite să vă amintiți tweet-urile înainte de a le trimite. (Mă pot gândi la câteva ori care m-ar fi scutit de o greșeală de scriere jenantă.) Alte funcții de la lansarea inițială au inclus un mod de citire pentru firele de mesaje tweet, foldere de marcaje, posibilitatea de a pune tema aplicației și pictogramei aplicației dvs. Twitter și, ca de luna trecută, un program Labs care le permite abonaților să încerce devreme câteva funcții noi Twitter.

Dar, ca parte a expansiunii de marți, Twitter Blue este pe cale să devină mult mai util pentru cei cărora le place să citească și să găsească știri pe Twitter. O funcție le permite oamenilor să vadă articole fără anunțuri pe site-urile web participante și oferă o parte din venitul din abonamentele Twitter Blue la acele site-uri. Dacă sunteți abonat Twitter Blue, când întâlniți un link de la un editor care oferă articole fără reclame, veți vedea o etichetă „Fără reclame cu Twitter Blue” sub titlu.

Iată eticheta pe care abonații Twitter Blue o vor vedea pentru un articol fără reclame.
Imagine: Twitter

Funcția se bazează pe achiziția Scroll de către companie, care a oferit funcționalități similare, iar Twitter a spus în octombrie că o va introduce în Twitter Blue. Peste 300 de site-uri din SUA participă la program, inclusiv The Washington Post, The Atlantic, BuzzFeed, The Hollywood Reporter și, dezvăluirea completă, The Verge. Compania spune că speră să includă publicații din afara SUA în viitor. Și Twitter spune că nu schimbă proporția de bani pe care o oferă editorilor dacă te abonezi la Twitter Blue de pe iOS sau Android, care iau o parte din achizițiile digitale.

Funcția de articole fără reclame a Twitter Blue nu vă permite să treceți pe pereți de plată, spune Twitter, așa că, în funcție de publicație, este posibil să nu puteți citi unele articole chiar dacă sunteți abonat Twitter Blue. Și, din păcate, articolele fără anunțuri nu sunt disponibile pe Android în acest moment, iar compania nu a împărtășit o cronologie pentru momentul în care s-ar putea schimba.

În mod dezamăgitor, veți vedea în continuare reclame pe Twitter chiar și atunci când vă abonați la Twitter Blue și nu spera că un feed fără reclame va sosi în curând, dacă este deloc. „În prezent, nu luăm în considerare un produs Twitter fără reclame”, a declarat directorul senior de produse pe Twitter, Sara Beykpour, într-un briefing.

Articolele fără reclame nu sunt singura funcție de derulare care revine; Twitter Blue va oferi acum o rezumat asemănător Nuzzel cu cele mai distribuite articole de la persoanele pe care le urmăriți, numită Top Articole, care se actualizează la fiecare 24 de ore. Twitter a distrus Nuzzel când a cumpărat Scroll dar s-a angajat să aducă „elementele de bază” ale produsului pe Twitter la un moment dat.

Rezumatul articolelor de top nu va fi un e-mail așa cum a fost Nuzzel. În schimb, îl veți accesa chiar pe Twitter, deși este disponibil doar pe Android și pe web momentan. Un purtător de cuvânt al Twitter a spus că va ajunge pe iOS „foarte curând”.

Nuzzel s-a întors (un fel de) ca articole de top.
Imagine: Twitter

De asemenea, abonații Twitter Blue își vor putea personaliza bara de navigare, astfel încât să puteți fixa zonele din aplicație pe care doriți să fie mai ușor accesibile. Personalizarea barei de navigare va fi disponibilă numai pe iOS pentru a începe, iar temele personalizate sunt, de asemenea, o funcție numai pentru iOS.

Twitter Blue costă 2,99 USD pe lună în SUA (sau un preț echivalent în Australia, Canada și Noua Zeelandă). Mi-aș dori să ofere o experiență complet fără reclame și nu-mi place că unele funcții individuale sunt fragmentate pe platforme, dar sunt suficiente pentru a o încerca timp de o lună și să văd cum îmi place.