
Potrivit Acer, logo-ul nou are un font mai curat şi mai fin, cu un verde aprins, prin care doreşte să transmită dinamicitate, activitate şi viaţă. Personal, îmi place această culoare de “primăvară”.
La sfârşitul lunii martie, Gianfranco Lanci, CEO şi Preşedinte Acer, a demisionat din funcție. Interimatul companiei a fost preluat de Chairman-ul Acer J.T. Wang, iar compania a început deja să facă ajustările organizaționale şi operaționale necesare. Echipa de management Acer a fost bine informată şi este hotărâtă să continue implementarea cu succes a strategiilor companiei.
Gianfranco Lanci a deţinut atât funcţia de CEO cât şi cea de Preşedinte Acer Inc. şi Preşedinte Acer pentru regiunea EMEA. Noul Preşedinte Acer pe regiunea EMEA este Walter Deppeler. Acesta a preluat fundamentul puternic creat de Lanci în EMEA şi va conduce echipa de management. EMEA este regiunea în care Acer a înregistrat cele mai bune rezultate – Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
Şi schimbările nu se opresc aici. La câteva zile de la venirea sa în locul lui Gianfranco Lanci, Chairman-ul Acer J.T. Wang a făcut un prim pas major în transmormarea companiei – a schimbat logo-ul. În istoria de 35 de ani, Acer şi-a schimbat logo-ul de mai multe ori. Ultima dată a făcut-o în 2001 şi a durat până acum cu câteva zile.
Potrivit Acer, logo-ul nou are un font mai curat şi mai fin, cu un verde aprins, prin care doreşte să transmită dinamicitate, activitate şi viaţă. Personal, îmi place această culoare de “primăvară”.
Acer, de asemenea, a menţionat faptul că această culoare de verde nu este înâlnită la multe companii. Aşa că este o mişcare unică şi importantă pentru Acer de a o utiliza în noul logo şi în campaniile de marketing. Bine, un verde asemănător întâlnim la Google Android.
Acest rebranding ar putea însemna începutul unor schimbări majore pentru viitorul companiei. Cred că va fi cu succes această schimbare şi m-aş bucura la o dezvoltare tot mai mare a brandului.