
Amazon încearcă o nouă abordare pe piaţa tabletelor. Kindle Fire, despre care v-am tot vorbit în ultimul timp, pare că deţine prima pagină a ştirilor în continuare. La doar 199 de dolari, tableta oferă destul de multe, de la servicii online până la aplicaţii, punând pe jar multe din firmele concurente.
Conform unor studii făcute de Mark Mahaney, analist în cadrul unei firme de cercetare, Amazon ar putea vinde până la 12 milioane de tablete Kindle Fire în 2012, suficient cât să câştige 15% din piaţa tabletelor dominată de Apple. Acest succes ar asigura companiei un profit de peste 3,2 miliarde de dolari. Mahaney spune şi că succesul tabletei stă în preţul mic, oportunităţile de vânzare şi posibile îmbunătăţiri care vor putea fi aduse tabletei în timp.
Pentru 2013, cei de la Amazon plănuiesc o reducere de preţ de până la 179 de dolari, ceea ce ar mări numărul tabletelor vândute până la 20 de milioane de dolari. Totodată, firma aşteaptă un răspuns de la Apple, dar succesul unui posibil nou produs cu aceleaşi criterii va fi într-o oarecare măsură dictat de ceea ce se întâmplă în ograda Amazonului. Deocamdată, bătălia se va duce cel mai probabil între Amazon şi Barnes&Noble care au o tabletă cu 50 de dolari mai scumpă, dar care oferă mai mult spaţiu de stocare şi un display mai bun.