Autocolantele de linkuri Instagram, care vă permit să includeți hyperlinkuri în povești sub formă de autocolante, vor fi acum disponibile pentru toată lumea de pe platformă, a anunțat rețeaua de socializare deținută de Facebook. Instagram a început să testeze stickere cu linkuri în iunie, dar până acum caracteristica a fost limitată la conturi verificate sau la conturi cu un număr mare de urmăritori.
Potrivit rețelei de socializare, autocolantele de link sunt utile pentru oricine, de la companii care se conectează la produsele lor până la activiști care se conectează la resurse externe. Dar Instagram admite că oricine poate beneficia de partajarea link-urilor pentru a interacționa cu adepții lor. De asemenea, se spune că conturile care distribuie în mod repetat informații greșite sau discursuri instigatoare la ură vor pierde accesul.
Pentru a adăuga un link, accesați instrumentul de stickere din bara de navigare de sus după ce ați încărcat conținut în povestea dvs., atingeți stickerul „Link” și introduceți adresa URL dorită. Apoi funcționează ca orice alt autocolant de pe o postare Povești.
Când a anunțat funcția de stickere de link în iunie, Instagram a subliniat că acestea sunt destinate doar postărilor din Stories și a spus că nu intenționează să le aducă în fluxul principal Instagram sau în alte părți ale aplicației. Asta rămâne status quo-ul și astăzi.
Funcția de stickere de link a înlocuit acum în întregime „glisarea în sus”, care era modul în care utilizatorii Instagram puteau anterior să se conecteze la pagini web externe din poveștile lor și pe care platforma a întrerupt-o în august. Dar, odată cu știrile de astăzi, autocolantele de link sunt acum mai disponibile pe scară largă decât a fost vreodată glisarea în sus, deoarece vechea funcție era disponibilă numai pentru conturile verificate sau pentru conturile cu peste 10.000 de urmăritori.