Tech

Call-center Toshiba pentru Romania | Laptop News

Call-center Toshiba pentru Romania | Laptop News

Toshiba asigura service şi consultanţă pentru gama de portabile prin centrele service autorizate Toshiba. Însă de astăzi, consultanţa pentru toată gama de produse Toshiba va fi asigurată de noul call-center operat de către Sellbytel.

Utilizatorii români vor putea beneficia de suport profesionist din partea Toshiba prin apelarea numarului local 031.630.02.24, cu tarif normal. Apelurile vor fi redirecţionate prin VOIP la Praga unde un agent român va răspunde întrebărilor, va oferi soluţii pentru cererile post-vânzare sau posibilelor probleme pe care un utilizator le-ar putea avea. Call-center-ul va fi operațional de luni până vineri, între 9.00 am şi 18.00.

Bucureşti – România, 8 martie 2012 – Toshiba Europe GmbH anunţă lansarea noului call-center care va oferi prin telefon asistenţă şi suport clienţilor din şase ţări din regiune: România, Cehia, Slovacia, Serbia, Croaţia şi Bulgaria. Aceasta este al doilea call-center Toshiba care deservește regiunea de Centru si Sud Este a Europei, după lansarea centrului din Istambul, în data de 6 februarie. Pornind de la devotamentul companiei faţă de utilzatorii săi, Toshiba a implementat această soluţie unificată pentru a le oferi utilizatorilor cele mai bune servicii de relaţii cu clienţii în toate ţările din regiune. Agenţi specializaţi vor răspunde, în limbile respectivelor țări, întrebărilor despre notebook-uri şi televizoare şi oferă consiliere şi diagnostic pentru aceste categorii de produse.

Utilizatorii români vor putea beneficia de suport profesionist din partea Toshiba prin apelarea numarului local 031.630.02.24, cu tarif normal. Apelurile vor fi redirecţionate prin VOIP la Praga unde un agent român va răspunde întrebărilor, va oferi soluţii pentru cererile post-vânzare sau posibilelor probleme pe care un utilizator le-ar putea avea. Call-center-ul va fi operațional de luni până vineri, între 9.00 am şi 18.00.

Markus Kopold Head Service & Customer Care, Digital Products & Services, Europa Centrală și de Sud Est, Turcia și Israel: ”Ne bucurăm pentru lansarea celui de-al doilea call-center din regiune. Cu ajutorul acestuia, subliniem devotamentul pe care îl avem faţă de utilizatorii noștri, acela de a le oferi cel mai bun serviciu de relaţii cu clienţii. Ne aflăm într-un proces de continuă dezvoltare şi inovare, de aceea încercăm să găsim cele mai bune soluţii pentru a le oferi utilizatorilor servicii profesionale înainte de achiziţie, în timpul utilizării calculatorului sau al televizorului şi, de asemenea, soluţii post-vânzare.

Agenţii call-center-ului vor avea două responsabilităţi principale: prima se referă la evaluarea cerinței consumatorului. În cazul în care acesta semnalează o problemă legată de hardware, agentul va recomanda cel mai apropiat centru de service partener. Alte probleme care se pot rezolva la telefon urmând sfatul agenţilor specializaţi inlcud: instalarea driverelor lipsă sau actualizarea lor, recomandarea diverselor setări sau a modului de aplicare a update-urilor. În plus, specialştii în relaţii cu clienţii sunt pregătiţi să ofere consultanţă clienţilor pentru a-i ajuta să îşi înregistreze produsul sau sa cumpere o extensie a garanţiei.