Angajații Apple și-au exprimat îngrijorarea deoarece datele înșelătoare au fost folosite pentru a sprijini noile produse de sănătate, au fost concediați sau întâmpinați cu ostilitate, a raportat Insider. În plus, lipsa de structură în cadrul grupului de sănătate, împreună cu alte probleme organizaționale, încetinește și frustrează ambițiile companiei de a trece la asistență medicală, au declarat pentru Insider actualii și foștii angajați Apple.
Unele preocupări s-au concentrat asupra clinicilor create de Apple, atât pentru a oferi asistență medicală angajaților, cât și pentru a dezvolta modalități de integrare a datelor colectate de pe dispozitivele Apple în îngrijire. Un medic implicat în proiect, Will Poe, a declarat într-o scrisoare de demisie adresată CEO-ului Tim Cook că este îngrijorat de faptul că membrii echipei îi dau informații înșelătoare și prea roz pe ofițerul-șef operațional Jeff Williams, care supraveghează efortul de sănătate al companiei, au declarat foștii angajați pentru Insider. Poe era îngrijorat de faptul că membrii echipei i-au spus lui Williams că clinicile oferă îngrijiri „de înaltă calitate”, chiar dacă calitatea îngrijirii nu a fost măsurată într-un mod standardizat, a raportat Insider.
Alți angajați și-au exprimat preocupări similare cu Cook și Williams, a raportat Insider, dar compania nu a luat nicio măsură. „Compania nu vrea ajutor. Este complet fericit cu starea actuală actuală ”, a declarat un fost angajat pentru Insider.
Apple susține că părți din povestea Insider se bazează pe informații „învechite”. Compania se află încă în „începutul activității noastre în domeniul tehnologiei sănătății”, a declarat Fred Sainz, director senior de comunicații corporative pentru Apple, într-o declarație adresată Insider.
Un raport al Wall Street Journal din iunie a prezentat, de asemenea, probleme cu clinicile interne de sănătate și a spus că angajații erau îngrijorați de modul în care datele au fost colectate și prezentate.
Echipa de echipamente hardware Apple se concentrează pe crearea de aplicații și produse pentru consumatori, nu pentru medicamente, de asemenea lucrarea complicată a echipei de sănătate pentru a construi un program de îngrijire primară mai robust prin intermediul clinicilor interne, a raportat Insider. Compania a început să se gândească la clinici și la munca lor ca o modalitate de a conduce vânzările Apple Watch, mai degrabă decât ca pe un proiect propriu, au declarat pentru Insider oameni familiarizați cu abordarea.
Angajații actuali și anteriori au declarat pentru Insider că nu există o strategie clară pentru echipa de sănătate și că cultura internă nu permite feedback. Unui medic care lucra cu echipa clinicii i s-au eliminat rapoartele directe după ce a vorbit despre îngrijirea clinicii și l-a împins înapoi pe Sumbul Desai, vicepreședinte al sănătății la Apple și șeful proiectului, într-o întâlnire. Un manager senior de program de inginerie a fost demis la scurt timp după ce a spus într-o ședință că „unii oameni din organizație au preferat să spună povești bune decât să reprezinte cu exactitate datele”, au declarat foștii angajați pentru Insider.
“Orice acuzație de comportament de represalii este investigată temeinic și tratată cu acțiuni corective adecvate”, a spus Sainz în declarația către Insider. „Toți liderii din domeniul sănătății încurajează angajații să facă întotdeauna ceea ce este bine, să vorbească și să ridice întrebări.”
Dezvăluirile vin pe măsură ce cultura generală a Apple începe să se schimbe, cu mai mulți angajați care vorbesc despre locul de muncă și fac presiuni pentru ca directorii să ia în serios îngrijorările. „Dorința generală … este ca angajații să vrea să se simtă auziți”, a scris Zoe Schiffer în The Verge.