Facebook extinde funcția de camere Live Audio lansată în SUA în iunie către un public global.
Pe lângă personalități și creatori publici, Facebook pune la dispoziția grupurilor această caracteristică – un concurent al Clubhouse-ului.
La prima lansare, camerele Live Audio ar putea fi create prin intermediul aplicației iOS pentru Facebook; acum s-a adăugat posibilitatea de a crea camere și în aplicația sa pentru Android. Oamenii vor putea asculta acum Live Audio Rooms pe desktop, dar trebuie totuși să folosească o aplicație mobilă pentru creare. În cadrul grupurilor, administratorii pot controla cine intră într-o sală audio, cu opțiuni private și publice disponibile.
Gigantul rețelelor de socializare își lansează, de asemenea, funcția de sunet scurt Soundbites către mai mulți utilizatori din SUA. Soundbites trăiesc în fluxurile de știri ale utilizatorilor; utilizatorii înregistrează o scurtă piesă audio – o anecdotă, o glumă, un moment de inspirație – într-un instrument separat din Facebook. CEO-ul Mark Zuckerberg a descris Soundbites ca fiind similar cu Instagram’s Reels, dar doar pentru audio. Facebook spune că produsul este încă în stadii incipiente de dezvoltare, dar a avut succes printre creatorii care îl folosesc până acum. Acesta va fi disponibil pentru mai mulți utilizatori în următoarele săptămâni.
Facebook își extinde și funcția Soundbites Facebook.
Facebook a intrat în cele din urmă în arena podcasturilor în timpul verii, dar ascultarea podcasturilor pe Facebook este încă limitată la publicul său din SUA. Compania a declarat într-o declarație că intenționează să-și extindă ofertele de podcast-uri pe mai multe piețe în viitor, ca parte a unei „viziuni pe termen lung în oferirea unei experiențe holistice care reunește noi oportunități de distribuție, descoperire, monetizare și conexiuni sociale pentru podcast-uri intr-un loc.”
Compania spune, de asemenea, că s-a concentrat pe instrumente de moderare în cadrul experiențelor sale audio sociale, inclusiv instrumente care „identifică în mod proactiv și automat conținutul dăunător” și își adaptează procesele la conținut audio moderat care încalcă standardele comunității Facebook.
Desigur, modul în care Facebook gestionează conținutul dăunător a fost un subiect major de control în ultimele săptămâni, după ce documentele interne furnizate către știri de către denunțătorii Frances Haugen au arătat că cercetările companiei au descoperit că platforma sa de Instagram ar putea fi toxică pentru adolescenți, în special pentru fete. Vicepreședintele companiei pentru afaceri globale, Nick Clegg, a declarat în weekend că Instagram va introduce funcții care îi încurajează pe utilizatori să „ia o pauză” de pe platformă și să-i „împingă” departe de conținutul „care nu favorizează bunăstarea lor”.