Social Media Tech

Întreruperile Instagram au fost atât de grave încât aplicația va alerta acum utilizatorii când serviciul va fi oprit

Întreruperile Instagram au fost atât de grave încât aplicația va alerta acum utilizatorii când serviciul va fi oprit octombrie 13, 2021
instagram-down-ss

Instagram testează o nouă funcție care îi va alerta pe utilizatori atunci când serviciul întâmpină dificultăți tehnice majore.

Alerta va apărea ca o notificare în Feedul de activitate al utilizatorilor atunci când „oamenii sunt confuzi și caută răspunsuri”, spune Instagram. Cu alte cuvinte: atunci când sistemele aplicației fac o scufundare serioasă și prelungită, așa cum au făcut săptămâna trecută.

Este o caracteristică sensibilă a companiei-mamă Instagram a Facebook, având în vedere haosul cauzat atunci când serviciile sale cedează. Când Facebook, Messenger, WhatsApp și Instagram eșuează, oamenii se întreabă adesea dacă este ceva în neregulă cu conexiunea, internetul sau contul lor. O mică notificare care le spune utilizatorilor: „Nu vă faceți griji, nu sunteți voi, sunteți noi” va salva probabil o mulțime de confuzie în viitor.

Se pare că utilizatorii vor fi, de asemenea, anunțați când panourile sunt rezolvate. Imagine: Instagram
Instagram spune că testează această funcție în SUA pentru „următoarele câteva luni” și ar putea să fie lansată mai larg dacă este utilă. Este ușor să ne imaginăm că sunt introduse caracteristici similare pentru cel mai esențial serviciu Facebook, WhatsApp; o aplicație de mesagerie care, pentru mulți, constituie modul lor principal de comunicare digitală.

În același anunț de astăzi, Instagram a mai spus că introduce un nou instrument numit „Stare cont”, care va anunța utilizatorii dacă conținutul lor este raportat ca fiind inadecvat. „Vom începe prin a facilita oamenilor să știe dacă contul lor riscă să fie dezactivat”, a spus compania într-o postare pe blog. „În lunile următoare, intenționăm să adăugăm mai multe informații la acest instrument, oferindu-le oamenilor o mai bună înțelegere a modului în care conținutul lor este distribuit și recomandat în diferite părți ale Instagram.”