Social Media

Informații și probleme My UPC

Informații și probleme My UPC

Platforma UPC este destinată clienților UPC, având posibilitatea de a aplica diferite operațiuni contului de abonat UPC. Chiar dacă scopul aplicației este de a ușura diverse operațiuni, aplicația este destul de instabilă conform părerilor abonaților.

Prin logarea la platforma My UPC există acces la următoarele:

– se poate verifica situația financiară și plata facturilor; există opțiunea de plată Pay On Time pentru plata recurentă a facturilor;

– se poate activa factura electronică;

– se poate achita factura unui alt abonat UPC;

– plata se poate amâna sau confirma;

– serviciile instalate pot fi vericate;

– există acces la aplicația Horizon GO.

De asemenea, prin această aplicaţie se poate deschide o sesizare online pentru a nu mai aștepta la telefon sunând la relații cu clienții. În plus, anumite servicii suplimentare precum UPC Wi-Free, se pot active online.

My UPC este o platforma online ce a fost lansată de operatorul de telecomunicații UPC în noiembrie 2013. In acea perioadă a fost susţină cu o promoție conform căreia clienții care vor dori primirea facturilor în format electronic, aveau posibiltatea de a căștiga ultrabook-uri, tablete, console de jocuri sau abonamente de internet UPC. Platforma a fost dezvoltată de IT Smart Systems.

Chiar dacă are o vechime de peste 6 ani, platforma My UPC are şi astăzi probleme frecvente. Din acest motiv aplicațiile de pe pe mobil au note foarte mici.  Printre cele mai frecvente probleme My UPC reclamate de abonați se numără:

  • probleme privind efectuarea plăţilor, deoarece foarte des apare mesajul de eroare “verificare conexiune date”
  • probleme privind logarea pe My UPC. Foarte des apar erori precum “405 access not allowed”, “Atenție, probleme de autentificare. Se cere verificarea accesului la internet sau la setările din telefon”“.

Există situaţii în care se primesc erori de username și parolă, desi datele sunt introduse corect sau aplicația se blochează fară a afișa o eroare.

Pentru orice problemă, este recomandată închiderea şi repornirea aplicaţiei, iar dacă problemele continuă, se poate face o sesizare la relații cu clienții UPC la numărul 0311000872, pe site-ul UPC sau pe pagina oficială de Facebook UPC Romania.

Incepând cu data de 29.02.2020, aplicația MyUPC se va redenumi în MyVodafone Fix&TV;

Incepând cu data de 03.04.2020, logarea se face în pagina de logare Vodafone servicii fixe&TV.