In parteneriat cu Oracle, Telekom Romania a anunţat lansarea serviciului “Unde mi-e tehnicianul”. Prin acest parteneriat, clienţii, care aşteaptă vizita unui tehnician de teren, vor putea vedea în aplicaţia MyAccount locaţia acestuia şi ora estimată a sosirii.
Pentru a evita timpul de aşteptare, cu ajutorul acestui serviciu, clienţii pot vedea unde se află tehnicianul. De asemenea, Telekom are posibilitatea de a aloca de fiecare dată, persoana potrivită pentru serviciul de teren.
În plus, compania poate monitoriza eficacitatea cu care programările au fost rezolvate.
Serviciul a fost dezvoltat în parteneriat cu Oracle. Aceasta poate colecta date de pe teren şi învaţă să prezică exact evenimentele viitoare, reducând costurile organizaţionale şi sporind eficienţa.
De asemenea, clienţii pot oferi feedback cu evaluări şi comentarii, direct din aplicaţia MyAccount.
Serviciul “Unde mi-e tehnicianul” se poate accesa din aplicaţia MyAccount Telekom, secţiunea Asistenţă.
Telekom Romania există pe piaţa românească încă din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi Cosmote România.
La ora actuală, Telekom aparţine Deutsche Telekom, care este una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.