Foto-Video Tech

Netflix schimbă modul în care își clasează cele mai populare titluri

Netflix schimbă modul în care își clasează cele mai populare titluri

Netflix va schimba valorile publicitare pe care le folosește pentru a clasa cele mai populare titluri pe serviciul său de streaming, a anunțat compania marți.

În trecut, compania a clasat titlurile pe baza finalizării a cel puțin primelor două minute ale unui film sau emisiune TV în primele sale 28 de zile de serviciu. Cu toate acestea, mai recent, compania a lansat clasamente pe baza numărului total de ore în care este vizionat un film sau o serie – o măsură pe care o va trece spre a începe mai târziu în acest an, a spus compania într-o scrisoare adresată acționarilor.

“Există o oarecare diferență în clasamente […], dar credem că angajamentul măsurat în funcție de orele vizualizate este un indicator ușor mai bun al succesului general al titlurilor noastre și al satisfacției membrilor”, a spus compania. „Se potrivește, de asemenea, cu modul în care serviciile externe măsoară vizionarea TV și acordă un credit adecvat revizionării.”

NETFLIX „ESTE UN INDICATOR UȘOR MAI BUN AL SUCCESULUI GENERAL AL ​​TITLURILOR NOASTRE”

Schimbarea nu numai că va schimba unul dintre sistemele sale cheie de clasificare publică de la spectatori la ore vizionate, dar ar trebui, teoretic, să facă clasamentele sale puțin mai ușor de înțeles. În timp ce compania urmărește lucruri precum finalizarea titlurilor sale pe plan intern, metrica de 2 minute a fost confuză și avea potențialul de a denatura adevăratul succes al unei serii sau al unui film (de exemplu, dacă un deținător de cont a urmărit doar primele două minute, dar apoi garantat).

În plus, compania a spus că „vom începe să lansăm mai frecvent indicatorii de titlu în afara raportului nostru de venituri, astfel încât membrii noștri și industria să poată măsura mai bine succesul în lumea streamingului”.

Transparența în ceea ce privește cifrele de streaming – și acuratețea cu care serviciile își urmăresc titlurile – au fost solicitate de personalități din industrie care spun că serviciile de streaming nu sunt sincere în ceea ce privește valorile de succes, complicând totul, de la plățile distribuției și ale echipajului până la negocierile contractuale.

 

Co-CEO și director al conținutului Netflix, Ted Sarandos, luna trecută, la CodeCon, au distribuit clasamentele primelor titluri Netflix, bazate atât pe metrica de 2 minute, cât și pe cea a orelor urmărite, iar o comparație side-by-side a arătat că – în timp ce suprapunerea era cu siguranță vizibilă – diferitele valori au schimbat în mod vizibil clasamentul titlurilor.

Cert este că, prin multe dintre valorile sale, drama coreeană Squid Game a avut un succes masiv pe platformă. Citând documente interne, Bloomberg a raportat săptămâna trecută că compania a estimat că „89% dintre persoanele care au început emisiunea au urmărit cel puțin 75 de minute (mai mult de un episod), iar 66% dintre spectatori, sau 87 de milioane de oameni, au terminat seria în primele 23 de zile. ”

Săptămâna trecută, compania a anunțat că seria a devenit cea mai mare serie de la lansare. În scrisoarea acționarilor de marți, compania a dezvăluit că 142 de milioane de gospodării „uluitoare” la nivel global s-au acordat spectacolului, pe baza metricii sale de 2 minute.