Netflix schimbă modul în care își clasează cele mai populare titluri
October 20, 2021
3 Min Read
Co-CEO și director al conținutului Netflix, Ted Sarandos, luna trecută, la CodeCon, au distribuit clasamentele primelor titluri Netflix, bazate atât pe metrica de 2 minute, cât și pe cea a orelor urmărite, iar o comparație side-by-side a arătat că – în timp ce suprapunerea era cu siguranță vizibilă – diferitele valori au schimbat în mod vizibil clasamentul titlurilor.
Cert este că, prin multe dintre valorile sale, drama coreeană Squid Game a avut un succes masiv pe platformă. Citând documente interne, Bloomberg a raportat săptămâna trecută că compania a estimat că „89% dintre persoanele care au început emisiunea au urmărit cel puțin 75 de minute (mai mult de un episod), iar 66% dintre spectatori, sau 87 de milioane de oameni, au terminat seria în primele 23 de zile. ”
Săptămâna trecută, compania a anunțat că seria a devenit cea mai mare serie de la lansare. În scrisoarea acționarilor de marți, compania a dezvăluit că 142 de milioane de gospodării „uluitoare” la nivel global s-au acordat spectacolului, pe baza metricii sale de 2 minute.