Social Media Tech

Twitter lansează un program de accelerare Spaces pentru a plăti creatorii audio live

Twitter lansează un program de accelerare Spaces pentru a plăti creatorii audio live octombrie 14, 2021
twitter-make-live-video-quality-better

Twitter a anunțat marți că intenționează să sprijine creatorii Twitter Spaces printr-un nou program de accelerare de trei luni numit Twitter Spaces Spark Program.

Planurile Twitter urmează un program similar de trei luni creator, lansat de Clubhouse în martie 2021.

Programul Spark este conceput pentru a „descoperi și recompensa” aproximativ 150 de creatori Spaces cu suport tehnic, financiar și de marketing, spune Twitter. Pentru oricine aplică și intră, aceasta include o bursă de 2.500 USD pe lună, 500 USD în credite publicitare lunare pentru a cheltui promovarea spațiilor pe Twitter, acces timpuriu la noi funcții Twitter, asistență din mânerele oficiale Twitter de pe rețelele sociale și „oportunități pentru prioritate descoperire în aplicație pentru spații performante. ”

Pentru a fi eligibil pentru program, trebuie să îndepliniți următoarele criterii (Twitter are o explicație mai amplă pe site-ul său):

Să ai 18 ani sau mai mult
Aveți 5.000 sau mai mulți „adepți activi”
Fiți localizat în SUA (cel puțin pentru prima fază a programului Twitter)
Angajează-te să găzduiești minimum două spații pe săptămână

Twitter oferă un pachet ușor diferit de avantaje în comparație cu programul Clubhouse’s Creator First de la începutul acestui an. Creator First s-a axat pe conectarea creatorilor audio live cu mărci pentru sponsorizări și construirea publicului lor. Pentru spectacolele care făceau parte din „Sezonul pilot” al Clubhouse, acesta a inclus 5.000 USD pe lună – puțin mai mult decât oferta Twitter – și accesul la echipamente noi.

Raportarea reporterului principal al The Verge, Ashley Carman, sugerează că rezultatele efective ale primului program de accelerare al Clubhouse au fost un sac mixt. Creatorilor le-a plăcut comunitatea Clubhouse a ajutat la promovare, dar au descoperit că compania nu a putut să-și păstreze sfârșitul negocierii pentru a conecta spectacole și creatori cu publicitate și sponsorizări capabile să-i susțină după încheierea programului.

Acceleratorul Twitter pare să evite această întrebare „ce urmează după”, cel puțin deocamdată. Este oarecum de înțeles; este o problemă greu de rezolvat! Dar, de asemenea, lasă creatorii cu aceeași cantitate de incertitudine cu privire la sări într-o altă oportunitate nouă de la o companie de socializare. Un loc familiar pentru a fi, dar nu tocmai unul confortabil.

Aplicațiile pentru programul Twitter Spaces Spark sunt deschise până pe 22 octombrie 2021.