Dezvoltare web

Noțiuni de bază privind sindicalizarea conținutului: cine, ce, unde, când, de ce și cum

Noțiuni de bază privind sindicalizarea conținutului: cine, ce, unde, când, de ce și cum ianuarie 18, 2021
Content Syndication Basics Who, What, Where, When, Why How

Credeţi că sindicalizarea conținutului vi s-ar potrivi? Iată câteva sfaturi pentru a începe.

Sindicalizarea conținutului este un element central al marketingului modern. Din totdeauna a fost, doar că natura acesteia s-a schimbat de-a lungul anilor.

Nu doar blogurile și articolele sunt singurele tipuri de conținut adecvate pentru sindicalizare.

Aveți instrumentele pentru a crea și publica extensiv într-o varietate de formate, pe lângă bloguri și articole:

Cărţi electronice

Podcast-uri

Hârtii albe

Webinarii

Infografie

Scopul și calitatea conținutului este în creștere.

Nu a existat niciodată un moment mai interesant pentru a-ți începe călătoria în sindicalizarea conținutului.

In acest articol vom discuta despre modul în care se poate utiliza marketingul bazat pe cont, marketingul intenționat, dar și alte tehnici de generare de clienți potențiali ca părți ale strategiei generale de sindicalizare a conținutului.

Ce este sindicalizarea conținutului?

Sindicarea conținutului este o strategie de marketing care poate fi utilizată pentru a atinge mai multe obiective.

Cheia unei sindicalizări eficiente a conținutului este alegerea platformelor care vă pot conecta cu un public care este gata să ia o decizie de cumpărare. Aici sindicalizarea conținutului devine marketing de performanță.

Există diverse abordări pe care aceste platforme le pot adopta atunci când distribuie conținut.

Ei pot alege să:

Reeditați lucrarea în întregime.

Să o editaţi până la o piesă mai scurtă.

Să postaţi un mic extras din original.

Dar sindicalizarea avantajează ambele părți: sindicatul primește conținut nou, iar compania care a creat conținutul original se conectează la un nou set de clienți potențiali.

Cine poate beneficia de sindicalizarea conținutului?

Sindicatul și publicul potrivit pot beneficia de sindicalizarea conţinutului.

Cu toate acestea, companiile care deja creează conținut creativ sunt cel mai bine poziționate pentru a se vedea imediat un beneficiu.

Brandurile de tehnologie B2B sunt adesea în poziția de a avea conținut excelent, dar nu au un public stabilit să-l citească.

De ce să folosiți sindicalizarea conținutului?

Dacă aveți un conținut excelent, dar nu ajungeți la un public mare, trebuie să vă concentrați eforturile pe îmbunătățirea acoperirii.

Marketingul de conținut fără public este o risipă de resurse.

Distribuirea către o terță parte vă poate permite să folosiți mai mult conținutul dvs. plasându-l în fața tipurilor de persoane pe care doriți să le atrageți ca şi clienți.

Există şi platforme de sindicalizare a conținutului care pot ajuta companiile să își dezvolte gradul de conștientizare.

Cele mai bune strategii vor genera, în consecință, clienți potențiali și își vor dezvolta rezultatele prin aplicarea abordărilor de marketing intenționate și bazate pe cont.

Sindicalizarea conținutului este doar primul pas în conectarea cu potențiali cumpărători.

Există o mulțime de avantaje secundare.

Sindicalizarea poate ajuta la creșterea traficului de recomandare către proprietățile dvs. web, deoarece linkurile de pe site-urile web autorizate indică un nivel calitativ ridicat al conținutul dvs.

De exemplu, dacă conținutul dvs. este publicat într-o publicație media, orice linkuri pe care le primiți înapoi către site-ul dvs. web vă pot ajuta să vă sporiți autoritatea domeniului, ajutându-vă să vă clasați mai sus pentru termenii de căutare organici.

Prezența dvs. online și recunoașterea mărcii vor crește, de asemenea, atâta timp cât veți continua să publicați conținut consistent și de calitate.

Pe o piață aglomerată, publicarea conținutului dvs. pe mai multe platforme cu un public mare și adecvat vă poate consolida rolul în industria dvs. și vă poate ajuta să vă diferențiați marca.

La un alt nivel, sindicalizarea conținutului demonstrează importanța conținutului în cadrul unei organizații.

Realizarea obiectivelor de venituri

Marketerii de conținut sunt judecați în mare măsură prin capacitatea lor de a genera venituri pentru afacerea lor.

Sindicalizarea conținutului determină venituri reale, tangibile, facilitând în același timp atribuirea veniturilor unor piese individuale de conținut sau campanii.

Conectarea cu un public mai mare

Marketerii de conținut sunt creatori, conduși de dorința de a se conecta cu un public.

Sindicalizarea conținutului este o modalitate de a vă asigura că, conținutul este văzut de cei care îi pot aprecia valoarea.

Cum funcționează distribuirea conținutului?

Există cu ușurință peste 50 de companii care furnizează sindicalizarea conținutului ca serviciu.

Pentru majoritatea, procesul este același.

Aceste companii operează pe bază de CPL.

Personalizează direcționarea pentru fiecare campanie cu scopul de a prezenta conținut numai publicului cel mai potrivit.

De obicei, cu cât direcționarea este mai specifică, cu atât CPL este mai mare.

Cu orice partener, obiectivul ar trebui să fie acela de a-şi testa capacitățile începând cu un buget mic, apoi să evalueze și să repete pentru a optimiza rezultatele.

Cei mai buni parteneri vă vor ajuta în minimalizarea riscului și optimizarea randamentului.

Multe sindicate nu oferă suport pentru servicii.

Cu toate acestea, industria evoluează.

Abordările de marketing intenționat și de marketing bazat pe cont utilizează acoperirea pe care o oferă sindicalizarea conținutului.

Există, de asemenea, alte forme de sindicalizare a conținutului, cum ar fi:

Sindicalizarea câștigată

În calitate de creator de conținut, trebuie pur și simplu să contactați publicația și să vedeți dacă sunt interesați să vă reediteze conținutul.

Sindicalizarea socială

Sindicalizarea socială implică două companii care sunt de acord să promoveze conținutul celuilalt pe canalele lor de socializare.

Aceasta este o altă tactică simplă, deoarece majoritatea companiilor au conexiuni cu colegii și partenerii dispuși să promoveze.

Co-Marketing

Acesta este momentul în care două sau mai multe companii colaborează la un efort promoțional comun.

Toate părțile împărtășesc efortul de a crea și promova un conținut și apoi împărtășesc orice potențial generat de co-marketing.

Unde ar trebui distribuit conținutul?

La fel ca orice altă strategie de marketing, succesul sindicalizării conținutului dvs. va fi determinat de tactica pe care o utilizați.

Primul pas în atingerea obiectivelor de sindicalizare este să decideți sursa conținutului dvs.

Acesta va fi cel mai probabil conținutul dvs., dar conținutul publicat în altă parte este, de asemenea, adecvat și valoros.

Search Engine Journal, de exemplu, permite bloggerilor invitați să-și distribuie postările, cu condiția să aștepte două săptămâni după data publicării.

Tipuri de puncte de distribuție

Trebuie luată în considerare distribuirea conținutului pe mai multe platforme pentru a vă dezvolta acoperirea potențială a publicului.

 Publicații ale mai multor autori

Mai multe publicații de acest fel acceptă în mod deschis conținut sindicalizat și vă permit să republicați articole întregi sau parțiale, precum și să conectați fluxul RSS al blogului dvs.

Platforme de blog

Platformele de bloguri permit utilizatorilor să își creeze propriul blog pe site-ul platformei.

Sunt o opțiune excelentă pentru sindicalizarea conținutului, deoarece au propriile audiențe încorporate și puteți selecta volumul și cadența la care doriți să publicați.

Rețele de sindicalizare

Rețelele de sindicare a conținutului vă ajută să distribuiți conținutul dvs. plasând linkuri de recomandare în rețeaua lor de bloguri și site-uri de știri.

Multe rețele de sindicalizare colaborează cu site-uri web autorizate și vă pot ajuta să obțineți conținutul dvs. în fața unui public numeros.

Retele sociale

Multe dintre cele mai importante platforme de socializare au opțiunea de a vă publica conținutul direct pe platformă, inclusiv Articole instantanee Facebook și Platforma de publicare LinkedIn.

Puncte de distribuție populare

Outbrain

Outbrain este o platformă de marketing pentru conținut care vă servește munca ca şi conținut recomandat pe mass-media mari, cum ar fi CNN, MSN și ESPN.

Taboola

Taboola este un alt motor de descoperire a conținutului care vă ajută recomandându-vă conținutul pe site-uri web care vor da dovadă de cea mai bună implicare.

Taboola a fuzionat cu Outbrain în 2019 și servește în mare parte editorilor de mari dimensiuni precum USA Today, NBC și Bloomberg.

IT Curated

Rețeaua INFUSEmedia de peste 30 de publicații acoperă software, IT, asistență medicală, mobilitate și multe altele.

Când ar trebui să vă republicați conținutul?

Sindicalizarea conținutului ar trebui să fie o parte mereu activă a strategiei de dezvoltare.

Companiile ar trebui să caute întotdeauna oportunitatea de a conduce trafic de înaltă calitate către conținut bun și de a genera clienți potențiali.

Momentul este cheia de bază

Dacă conținutul este postat inițial pe o platformă pe care o dețineți, va trebui să așteptați până după indexarea versiunii originale de către motoarele de căutare.

În funcție de autoritatea site-ului dvs., este posibil să doriți chiar să așteptați ca conținutul să aibă un rang înalt.

Acest lucru se datorează faptului că versiunea dvs. sindicalizată poate depăși cu ușurință originalul dacă vă conectați la site-uri web cu autoritate mult mai mare.

După cum știe orice agent de marketing, păstrarea și îmbunătățirea autorității dvs. de marcă este esențială.

Cum să vă îmbunătățiți strategia de distribuire a conținutului

Odată înţelese foarte bine noţiunile de bază ale sindicalizării conținutului, trebuie găsite parteneriatele de sindicalizare potrivite în crearea celui mai bun conținut pentru a vă conecta cu publicul dvs. țintă.

Iată 3 pași pentru a vă ajuta să reușiți cu strategia de sindicalizare.

  • Stăpânește-ți accesul

 

Construirea relațiilor este o parte importantă a stabilirii conexiunilor cu partenerii de sindicalizare potriviți.

După ce găsiți publicații care vă vor ajuta să ajungeți la publicul țintă, veți dori să le cercetați pentru a afla despre stilul lor și alte tipuri de conținut pe site-ul lor web. Odată înţelese, pentru a vi se accepta conţinutul sindicalizat se pot trimite mesaje personalizate.

  • Sindicat “Sus”

 

La sindicalizarea conținutului, trebuie să vă concentrați pe parteneriatul cu sindicatele care pot oferi acces unui public mai mare decât al dvs.

Mărimea și calitatea audienței este factorul major pentru a putea genera venituri la scară largă.

Acești parteneri se vor stabili ca lideri ai industriei în domeniul dvs.

Parteneriatul lor vă va ajuta să îmbunătățiți reputația mărcii dvs. în timp ce vă dezvoltați propria autoritate.

Pe măsură ce se întâmplă acest lucru, vă va fi mai ușor să găsiți alți parteneri dispuși să vă sindicalizeze lucrările, iar afacerea dvs. poate căpăta avânt pe măsură ce conținutul dvs. este distribuit într-o varietate de puncte de vânzare.

După cum am menționat mai devreme, sindicalizarea poate oferi și backlink-uri valoroase care pot îmbunătăți reputația domeniului site-ului dvs. web, ajutându-vă să vă îmbunătățiți treptat SEO-ul și capacitatea de a atrage vizitatori organici proprii.

  • Evaluează și îmbunătățește

 

Strategia nu este un factor stabilit.

Scopul oricărei campanii ar trebui să fie evaluarea și îmbunătățirea constantă a rezultatelor prin rafinarea abordării dvs.

Pentru sindicalizarea conținutului, adevărata valoare determinantă a succesului este rentabilitatea investiției, dar acest lucru poate necesita mai mult timp pentru a se stabili.

Valorile care permit evaluarea și optimizarea continuă se referă la calitatea clienților potențiali pe care îi generați din eforturile de sindicalizare a conținutului.

Pentru a înțelege calitatea potențialului, acordați atenție factorilor precum:

Rata de implicare: numărul de oportunități cu care se pot conecta sau interacționa directorii de vânzări.

Rata de calificare: numărul de oportunități care îndeplinesc criteriile de calificare.

Rata de conversie: viteza cu care oportunitățile calificate se convertesc în comparație cu alte canale.

Rata de câștig: numărul de oportunități care se transformă în clienți.

Luați în considerare și factorii secundari.

Creșterea mărcii și traficul pot indica succesul campaniei, chiar dacă nu este ușor să identificați rentabilitatea investiției pentru aceste rezultate.

Concluzie

Sindicalizarea conținutului este cel mai rapid mod de a face conținutul să funcționeze pentru dvs., chiar și în primele etape ale eforturilor dvs. de marketing al conținutului.

Nu numai că acesta este un mod de a genera venituri și de a avea un impact direct asupra rezultatelor afacerii dvs., ci creează capitaluri proprii de lungă durată prin creșterea mărcii dvs.